eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiKonserwacja oświetlenia na terenie Gminy Łomianki.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Łomianki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Łomianki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a09587af-3a0b-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki, oświetlenia na cmentarzu komunalnym, oświetlenia na placach zabaw, parków gminnych, kortów tenisowych, obejmująca utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetlenia ulicznego i oświetlenia cmentarza komunalnego, skrzyżowania dróg gminnych z DK7, placów zabaw oraz szaf sterujących, każde oświetlenie gminnych działek oraz wykonywanie wszystkich czynności towarzyszących konserwacji w ramach zakupu usług remontowych.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
1. Czynności eksploatacyjne, a w szczególności przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej obejmujące:
a) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych,
b) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni
c) zabezpieczenie szaf oświetleniowych przed dostępem osób postronnych w taki sposób, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego,
d) dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej, na życzenie odczyt wskazań liczników energii,
e) sporządzanie i przekazywanie gminie Łomianki comiesięcznego raportu
z podjętych działań naprawczych do dnia 10 tego każdego miesiąca następującego po okresie przeglądu.
2. Wymianę na nowe lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego zgłoszonych przez gminę Łomianki uszkodzonych lub niedziałających urządzeń. Elementy wymienione na nowe muszą być zgodne z elementami zestawienia w formularzu ofertowym załącznik nr 1 a ich zestawienie dołączone do comiesięcznego raportu. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą materiałów użytych do prowadzenia prac. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego.
3. Utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia
lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności,
4. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak,
aby nie powodowały olśnienia.
5. Utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń poprzez:
a) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów, źródeł światła, barwy światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania,
b) wypionowanie słupów,
6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiedniego sprzętu specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem) oraz że osoby wykonujące czynności posiadające odpowiednie kwalifikacje do pracy pod napięciem,
7. Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w/w awarii w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego o wykonaniu tych zadań.
8. Wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie maksymalnie 24 godzin.
9. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, placów gminnych.
10. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulic lub jej odcinka, od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, z wyjątkiem sytuacji losowych wynikających nie z winy Wykonawcy.
11. Wykonanie regulacji zegarów astronomicznych w celu zapewnienia jednoczesnego czasu zapalania się poszczególnych odcinków oświetlenia ulicznego, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
12. Wycinanie, podcinanie gałęzi wrastających w lampy i linię oświetlenia ulicznego.
13. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą materiałów użytych
do prowadzenia prac. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego.
14. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania.
15. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu ( rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji.
16. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane
z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej OPZ i umowy będą kierowane
do Wykonawcy w celu ich załatwienia.
17. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej i podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić Zamawiającego. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie uszkodzenia innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361910677

7.3.3) Ulica: DĘBE 5G

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia *
1) Cena miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego za realizację przedmiotu umowy (C)– waga 40%

15990,00 zł

2) Suma cen jednostkowych wszystkich pozycji w zakresie dodatkowych czynności (Cd) – waga 20%

19 113,59 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.