Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385321/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa092fa-344d-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Nowoczesne przedszkole w Gminie Sędziejowice” z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200257,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do realizacji zajęć z terapii sensorycznej do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.Elementy zestawu:
1. Stolik podświetlany. Zmieniający kolory stolik z podwyższoną krawędzią sprawdzi się do nauki poprzez zabawę i eksplorację sensoryczną.
• wys. 45 cm
• śr. 69 cm
•. pow. robocza 60 cm
2. Deska rotacyjna
• Szerokość - 50cm
• Wysokość - 10cm
• Maksymalne obciążenie - 95kg
3. Obciążniki na nadgarstki 2 x 0,20 kg
4. Zestaw do treningu zapachowego. Duży zestaw zapachowy
W skład zestawu wchodzi 15 owocowych zapachów. 8 zapachów wyciszających oraz 7 zapachów pobudzających, 30 kart oraz drewniana skrzynka. Każdy zapach posiada dwie karty, jedna karta przedstawia owoc w całości a druga karta owoc przepołowiony.
5. Woreczki sensoryczne zestaw :
• 6 milutkich woreczków sensorycznych z różnymi wypełnieniami
• pokrowce pozwalające zachować czystość.
6. Sensoryczna pogoda:
• minimum 7 drewnianych plansz wypełnionych wypukłymi elementami,
• 6 małych drewnianych tabliczek,
• 6 obustronnie zadrukowanych kart ( jedna strona w kolorze, druga czarno-biała),
• 1 mini książeczka z propozycjami zabaw.
7. Pudełko dotknij i zgadnij: pudełko ze sklejki z otworami na dłonie zapewnia wiele możliwości do zabaw sensorycznych i opisu drewnianych kształtów ukrytych w pudełku. Kształty oraz tacki w zestawie z pudełkiem. Rozmiar 36 × 30 × 16 cm
8. Ścieżka sensoryczna: wypełnienie kamień biały, przekątna dysku 35 cm.
9. Skrzynka zgadula o wymiarach 35,5 x 21,5 x 21,5 cm,
10. Sensoryczne tabliczki z minimum 20 sztukami tabliczek i 10 kart,
11. Panel świetlny A3 z dźwiękiem z minimum 12 opcjami kolorystycznymi i 30 sekundową funkcją nagrywania głosu,
10. Ścianka wspinaczkowa wiosna:
• wymiary modułu - 246 x 123 x 1,8 cm
• wymiary kompletu - 246 x 466 x 1,8 cm
• materiał - atestowana sklejka wodoodporna + nadruk UV
• lakiery i materiały wykończeniowe zgodne z normami, gwarantują wysoką odporność powierzchni na ścieranie
• każdy z modułów posiada siatkę otworów (w odległości 20 x 20 cm), które dają możliwość swobodnego wyboru rozmieszczenia chwytów
• maksymalne obciążenie 70 kg
11. Labirynt na nogi ślimaczek,
12. Podesty wielofunkcyjne terapeutyczne : zestaw podestów, z których można korzystać osobno lub używać ich jako schodów (pod każdym podestem jest belka, dzięki której schody nie będą się rozsuwać). Wykonane ze sklejki. 6 podestów, które można umieścić jeden pod drugim.
• wym. od 74 x 47 x 68 cm do 39 x 26 x 12 cm
13. Maglownica do terapii zaburzeń SI:
• Długość - 115cm
• Szerokość - 85cm
• Wysokość - 40cm
• Maksymalne obciążenie - 95kg
14. Skrzynia gimnastyczna wykonana ze sklejki, składająca się z 5 części o wymiarach :
- długość podstawy: 133 cm
- długość poduszki: 139 cm
- szerokość podstawy: 73 cm
- szerokość poduszki: 41 cm
- wysokość z poduszką: 102 cm
- dodatkowe wyposażenie wózek transportowy.
15. Podświetlane panele podłogowe, szt. 3. (czerwony, niebieski, żółty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 16235 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji eksperymentów do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.Elementy zestawu:
1. Proszek do pieczenia 20 opakowań,
2. Kwasek cytrynowy 20 opakowań,
3. Zapałki 100 pudełek,
4. Mydło w płynie 20 sztuk, 250 ml,
5. Perhydrol 5 litrów,
6. Nadmanganian potasu proszek 1 kg,
7. Bagietki do mieszania 30 sztuk 5 x 300mm,
8. Probówki 50 sztuk,
9. Kolba stożkowa 1000 ml,
10. Kolba stożkowa 250 ml 3 sztuki,
11. Kolba stożkowa 500 ml 2 sztuki,
12. Papierki wskaźnikowe pH 0-12 (100szt),
13. Probówka szklana 15/16/160 mm z korkiem,
14. Probówka szklana śr.11/12/100 mm,
15. Nadmanganian potasu tabletki 100mg (30szt),
16. Butelki na roztwory (szklane) 5 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 803 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć logopedycznych do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.Elementy zestawu:
1. Szeregi i relacje - Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się - 1szt,
2. Logopedyczne zabawy. Część I – sz, ż, cz, dż - 1 szt.,
3. EduSensus Logopedia PRO - Mówiące obrazki - 1szt,
4. Czarne czy białe? 1 szt, skład: 16 dwustronnych elementów tekturowych, 55 pasków wzorcowych, książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami, instrukcja ćwiczeń, pudełko tekturowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1275,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 kompletów pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane.Elementy zestawu dydaktycznego:
1. Księga do wklejania kart pracy. Format A4, okładka sztywna kolor, szycie zeszytowe lub klejone. Księga będzie służyć do wklejania kart pracy. Jej środek musi więc zawierać puste kartki o gramaturze papieru nie niższej niż 90. Tajemnicza księga powinna mieć zadrukowane ( nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu;
2. Karty pracy INTERAKTYWNE mówiące 64 sztuki przeznaczone do pracy indywidualnej. Format kart pracy A4, druk kolor, gramatura papieru nie niższa niż 90. Tematyka: karty rozwijające pozytywne myślenie, wiarę we własne możliwości, wyrażanie potrzeb i odczuć, wyrażanie emocji, rozwijające wyobraźnię oraz wiedzę o otaczającym świecie. Część kart powinna zawierać interaktywność (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania, elementy z kart powinny być odczytywane przez zewnętrzny długopis. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Karty pracy powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu;
3. Książki ćwiczeń 4 sztuki: rozwijające umiejętności komunikacyjne -rozpoznawanie i kierowanie swoimi emocjami; budowanie dobrych relacji z innymi; ograniczanie destrukcyjnych czy agresywnych zachowań druk kolor, format A5, okładka min. 250 gram, liczba stron w każdej książeczce minimum 12;
4. Książka ćwiczeń rozwijająca zainteresowania, mocne strony u dzieci, osiąganie celów, rozwiązywanie problemów i konfliktów: Druk kolor, format A4, okładka min.350 gr ,foliowana, liczba stron minimum 16. Książka powinna zawierać interaktywność:
(e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi ( nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie ze zdaniami.
5. Teczka na materiały, druk kolor, zawierająca zadrukowane logotypy, druk kolor.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje kluczowe do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane.Zestawy edukacyjne 120 kompletów. Elementy zestawu:
1. Tajemnicza księga do wklejania kart pracy format A4 szt. 1. Format A4, okładka sztywna kolor, szycie zeszytowe lub klejone. Księga będzie służyć do wklejania kart pracy.
Jej środek musi więc zawierać puste kartki o gramaturze papieru nie niższej niż 90. Tajemnicza księga powinna mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie
z promocją projektu,
2. Karty pracy INTERAKTYWNE mówiące 64 szt. - przeznaczone do pracy indywidualnej. Format kart pracy A4, druk kolor, gramatura papieru nie niższa niż 90. Tematyka: karty poprawiające zdolności uczenia się: zawierające techniki pamięciowe, kreatywne notowanie, podnoszące międzykulturową wrażliwość poprzez podróżnicze tematy zajęć, wzrost poziomu uwagi, wzrost poziomu koncentracji, wzrost poziomu eks- presji twórczej, rozwój myślenia krytycznego i analitycznego. Cześć kart powinna zawierać interaktywność (e-pomoc edukacyjna) po do- tknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania, elementy
z kart powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Karty pracy powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie z promocją projektu,
3. Książeczki ćwiczeń do stymulacji wyrazowej- interaktywne, mówiące, 4 sztuki- przeznaczone do pracy indywidualnej oraz utrwalania w domu wprowadzanych wyrazów. Druk kolor, format A5, szycie zeszytowe, okładka gramatura min 250, środek gramatura min 90. Tematyka: zdania do odczytu i piktogramy obrazujące zdania. Każda książeczka powinna zawierać interaktywność: (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: na kartach będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie ze zdaniami. Ilość stron w każdej książeczce: minimum 10. Książeczki powinny mieć zadrukowane (nie naklejone) logotypy zgodnie
z promocją projektu,
4. Książka ćwiczeniowa poszerzająca pamięć- zawierająca techniki pamięciowe oraz ćwiczenia z zakresu notowania nielinearnego. Druk kolor, format A4, okładka minimum 300. Ilość stron minimum 13. Książka powinna zawierać interaktywność: (e-pomoc edukacyjna) po dotknięciu przez zewnętrzne urządzenie zadania powinny być odczytywane. Specyfikacja interaktywności: Na kartach dotyczących notowania nielinearnego będą umieszczone koła z zadrukowanymi (nie naklejonymi) kodami optycznymi. Kody powinny być zadrukowane na każdej stronie gdzie jest mapa
do notowania w centrum tej mapy. Książka powinna zawierać kartkę z naklejkami dociętymi laserowo (tematycznie połączonych z mapami do notowania nielinearnego),
5. Teczka - druk kolor, zawierająca logotypy, mieszcząca wszystkie materiały Tablice wielkoformatowe sztuk 8
6. Tablica wielkoformatowa szt. 2 do rozwoju kreatywności, format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum 35 kwadratów
z zadrukowanymi literami alfabetu i cyframi, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,
7. Tablica wielkoformatowej do technik pamięciowych 2 szt., format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum 22 kolorowe kwadraty do naklejania tabliczek magnetycznych, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,
8. Tablicy wielkoformatowa do technik pamięciowych: zakładki osobiste 2 sztuki, format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca minimum postać ludzką/ postać zwierzęcą i zaznaczenie minimum 6 części ciała, 30 tabliczek magnetycznej for- matu minimum A8 ze zwierzętami i produktami spożywczymi, tabliczki kaszerowane, magnes z tyłu tabliczki rozmieszczony na całości tabliczki trwale przyklejony do tabliczki, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści,
9. Tablica wielkoformatowa do map myśli 2 szt., format 90 na 120 cm, druk kolor, oprawa metalowa, logotypy zadrukowane, zawierająca mapę myśli i minimum 32 kolorowe gałęzie główne, tablica umożliwiająca wielokrotne zapisywanie i ścieranie treści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 112500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy do wykonywania prac plastycznych do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.Skład zestawu:
1. Papier biały 20 ryz, format A4,
2. Kolorowy papier miks format A4 10 ryz,
3. Klej w sztyfcie: 120 sztuk,
4. Pisaki 20 opakowań po minimum 10 kolorów,
5. Farby plakatowe 1 litr, 6 kolorów – 2 komplety,
6. Pędzle do malowania 50 sztuk,
7. Klej brokatowy: 10 opakowań minimum 4 kolory w opakowaniu,
8. Bibuła 30 ryz, minimum 7 kolorów w opakowaniu,
9. Glina samoutwardzalna – 5 kg,
10. Arkusz szarego papieru - 126 x 105 cm – 50 arkuszy,
11. Brystol miks arkuszy, format minimum A3, minimum 10 opakowań,
12. Kalka – 2 opakowania,
13. Kredki świecowe 20 opakowań po minimum 10 kolorów,
14. Kredki ołówkowe 20 opakowań po minimum 15 kolorów,
15. Plastelina 20 opakowań po minimum 6 kolorów,
16. Filc – 5 opakowań, miks kolorystyczny,
17. Talerze papierowe – 200 sztuk,
18. Kreda – 10 opakowań, minimum 4 kolory w każdym opakowaniu,
19. Ryż – 10 kg,
20. Klej w tubce o mocnym i szybkim procesem wiązaniem oraz nie pozostającą plam i zabrudzeń konsystencją. 30 tubek,
21. Kasza gryczana palona – 5 kg,
22. Makaron – 5 opakowań rurki,
23. Ocet - 10 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1825,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia - przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu książek do realizatora projektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863r. w Sędziejowicach, ul. Powstańców 1863 r. nr 6, 98 – 160 Sędziejowice. Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, wysokiej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Dostarczone materiały muszą być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje itp.Skład zestawu:
1. „Pod ziemią, pod wodą” – 4 sztuki,
2. „Ptaki świata” – 4 sztuki,
3. „Nela i tajemnice świata” – 4 sztuki,
4. „Encyklopedia zwierząt świata” – 4 sztuki,
5. „Zwierzęta świata” – 4 sztuki,
6. „Cuda natury najpiękniejsze miejsca” – 4 sztuki,
7. „Cuda świata” – 4 sztuki,
8. „Atlasy świata” – 4 sztuki,
9. „Ilustrowany atlas dla dzieci” – 4 sztuki,
10. „Cuda kultury” – 4 sztuki,
11. „Najpiękniejsze baśnie Europy” – 4 sztuki,
12. Czytanki dla dzieci – różne rodzaje 15 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 1619,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19723,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104703,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19723,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19723,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121912,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 987,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 987,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1433,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124912,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1433,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1433,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124494,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Agnieszka Gorzyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191907374
7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina 32a lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-754
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122489,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Future Agnieszka Gorzyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191907374
7.3.3) Ulica: Jurija Gagarina32a lok.8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-754
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2245,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122574,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2245,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2245,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1699,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108226,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1699,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1699,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Uczymy się dla siebie - nowoczesna edukacja w Gminie Krzanowice"- postępowanie drugie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.