eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegKompleksowy remont czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym ,,Willa Fortuna" - s.p.z.o.z.



Og³oszenie z dnia 2023-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowy remont czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym ,,Willa Fortuna" - s.p.z.o.z.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Uzdrowiskowy Willa Fortuna s.p.z.o.z.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330922037

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rafiñskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpalacz@willafortuna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: wwwwillafortuna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowy remont czterech pokoi w Szpitalu Uzdrowiskowym ,,Willa Fortuna" - s.p.z.o.z.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ea91041-7307-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00460870

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ea91041-7307-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.willafoetuna.pl/zamówienia-publiczne/przetargi bpalacz@willafortuna.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± zgodnie z tre¶ci± art.61 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Adres do przekazywania korespondencji zosta³ wskazany w rozdziale I SWZ. Natomiast adres do wysy³ania korespondencji zwrotnej tj. do Wykonawcy winien byæ ujêty w tre¶ci z³o¿onej oferty lub przes³anego zapytania do SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Strona internetowa prowadzonego postêpowania, na której zosta³a opublikowana SWZ oraz bêd± udostêpniane zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zwi±zane z postêpowaniem: https://bip.willafortuna.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Uzdrowiskowy ,, Willa Fortuna”- s.p.z.o.z., ul. Rafiñskiego 3, 78-100 Ko³obrzeg.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, Pana Józef Skrzypczak z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ido@willafortuna.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podstaw± prawn± przetwarzania art. 6 ust. 1 lit c) RODO w zwi±zku z przepisami prawa krajowego:
a. ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. roku Prawo zamówieñ publicznych, zwana dalej „p. z. p.”
b. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿, co do zasady, postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich.
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres przeprowadzenia postêpowania, a nastêpnie zostan± zarchiwizowane na okres 5 lat.
8) W przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji danych, okre¶lonych w wytycznych dotycz±cych danego projektu.
9) Posiada Pani/Pan prawo:
a. dostêpu do danych, na mocy art. 15 RODO,
b. prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,
c. ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy art. 18 RODO.
10) Skorzystanie przez Pani±/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.



12) W przypadku, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;.
13) Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p. z. p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencj± niepodania danych mo¿e byæ odrzucenie oferty;
14) W oparciu o przetwarzane dane administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WF/10/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont czterech pokoi w Szpitali Uzdrowiskowym,,Willa Fortuna"- s.p.z.o.z.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-03 do 2024-02-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin i gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 4), 5), 7), 8) oraz spe³niaj± poni¿ej okre¶lone warunki tj.:

1). Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej, jako:
a) posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci z sum± ubezpieczenia na poziomie min. 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
Uwaga: *W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadaæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub wszyscy wykonawcy mog± byæ ubezpieczeni w ramach jednej ³±cznej polisy z zastrze¿eniem, i¿ suma gwarancyjna ubezpieczenia polisy indywidualnej lub ³±cznej nie mo¿e byæ ni¿sza od okre¶lonej w warunku udzia³u w postêpowaniu.

2). wykazuj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, rozumian±, jako:
a) zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, min. dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze - w szczególno¶ci polegaj±cych na przebudowie i kompleksowej wielobran¿owej modernizacji budynków o minimalnej warto¶ci 200.000,00 PLN ka¿da.

Uwaga: *W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) do¶wiadczenie winien posiadaæ jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub wszyscy wykonawcy mog± spe³niaæ warunek ³±cznie z zastrze¿eniem, i¿ suma ilo¶ci i kwot robót nie mog± byæ ni¿sze od okre¶lonych w warunku udzia³u w postêpowaniu.

3). dysponowanie min. 1 osob±, która zostanie skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia w zakresie nadzoru oraz kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegaj±cej na kierowaniu budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej , lub architektonicznej, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powy¿ej oraz posiadaj±c± co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu uprawnieñ.

4). w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – posiadanie ¶redniorocznego zatrudnienia (umowa o pracê nie mniej ni¿ w wymiarze pe³nego etatu) w liczbie co najmniej 5 pracowników.

Uwaga* W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) wymóg winien spe³niaæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:


1)dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min 200.000,00 z³

Uwaga:: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy zawarcie umowy ubezpieczenia winien posiadaæ ka¿dy w wykonawców wystêpuj±cych wspólnie z zastrze¿eniem, i¿ suma gwarancyjna ka¿dej polisy nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 200.000,00 z³ lub wszyscy wykonawcy ³±cznie winni byæ ubezpieczeni w ramach jednej polisy, której suma gwarancyjna nie mo¿e byæ ni¿sza od kwoty, o której mowa powy¿ej.

2)Wykaz robót – do wykazu nale¿y do³±czyæ posiadane referencje lub inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (za³±cznik nr 10 do SWZ).;

3)Wykaz osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
a) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi .
b) wykaz osób , które uczestniczyæ bêd± w realizacji zamówienia wraz z informacj±, na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, oraz z informacj± na temat dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik nr 11 do SWZ)


Uwaga: W wykazie nale¿y wskazaæ formê dysponowania osob±.
Dysponowanie po¶rednie - tytu³em prawnym do powo³ywania siê przez wykonawcê na dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest stosowne zobowi±zanie podmiotu trzeciego do udostêpnienia tych osób ( np. delegowanie pracowników podmiotu trzeciego do wykonawcy na czas realizacji zamówienia, jak równie¿ w sytuacji, gdy podmiot trzeci dysponuj±cy osobami spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, bêdzie podwykonawc± wykonawcy, a osoby te bêd± bra³y udzia³ w wykonaniu zamówienia.
Dysponowanie bezpo¶rednie - tytu³em prawnym do powo³ywania siê przez wykonawcê na dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest stosunek prawny istniej±cy bezpo¶rednio pomiêdzy wykonawc± a tymi osobami( np. umowa o pracê, umowa zlecenia, umowa o ¶wiadczenie us³ug, umowa przedwstêpna)

4) Wykaz ¶redniorocznego zatrudnienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 12 do SWZ


1).Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
• mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
• podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

• Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych pod okre¶lonymi adresami internetowymi w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych.


2)W przypadku je¿eli z³o¿one przez wykonawcê o¶wiadczenia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1, lub podmiotowe ¶rodki dowodowe budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.125 ust. 1 ustawy pzp

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Wysoko¶æ i termin wnoszenia wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego
( Bank Pekao S.A. Ko³obrzeg – 38 1240 6508 1111 0000 5409 2929 ) z adnotacj±
( Wadium w sprawie WF/10/2023) o skuteczno¶ci wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego). Potwierdzenie dokonanej wp³aty zaleca siê do³±czyæ do oferty.

2. Forma wadium:
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).

3. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na:
Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dze musi:
1) byæ wa¿ne przez ca³y okres zwi±zania ofert±,
2) zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia roszczeñ zamawiaj±cego bezwarunkowo, nieodwo³alnie i na jego pierwsze ¿±danie,
3) przewidywaæ mo¿liwo¶æ zatrzymania przez Zamawiaj±cego wadium wraz z odsetkami w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 u.p.z.p.


1) wadium wnoszone w pozosta³ych formach winno byæ wniesione przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, dokument porêczenia lub gwarancji winien byæ z³o¿ony w oryginale w postaci elektronicznej podpisane przez Gwaranta, tj. wystawcê gwarancji/porêczenia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami prawa reguluj±cymi zasady wystawienia gwarancji/porêczenia.
Uwaga: orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ, jako osobny plik (w sposób pozwalaj±cy na jego zwrot bez naruszenia jej integralno¶ci) obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowaæ do jednego pliku, jako archiwum (ZIP)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Szpital Uzdrowiskowy ,, Willa Fortuna"- s.p.z.o.z.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.