Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00312220/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00317219/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
EP/220/39/2023 Zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 813 9076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spwsz.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EP/220/39/2023 Zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-288f5e07-1a3f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00198284/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja instalacji odbiorczych mediów energetycznych celem optymalizacji efektywnosci energetycznej oraz minimalizacji kosztów eksploatacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/220/39/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1308690,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. A. Sokołowskiego 11 – Budynek Główny.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 07.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego przy ul. A. Sokołowskiego 11 (Szczecin-Zdunowo), klatka 11E, II piętro, pok. nr 3.
Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 447255,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek D.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 06.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego). Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 151728,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek E.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 06.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego). Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 30030,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 4 jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek L.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 06.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego). Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 205580,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 5 jest modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek M.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 06.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego). Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 396522,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie energochłonności obiektów SPWSZ w Szczecinie poprzez modernizację istniejących instalacji oświetleniowych.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 6 jest modernizacja oświetlenia zewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.6 do SWZ, a także w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia w dniu 06.07.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego, w budynku „W” (wejście od ul. Broniewskiego). Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: panka@spwsz.szczecin.pl lub janbojko@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 77572,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTOM Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971177904
7.3.3) Ulica: Dargomyśl 29/2
7.3.4) Miejscowość: Cychry
7.3.5) Kod pocztowy: 74-404
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-28 do 2023-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie unieważniono w zakresie zadania nr 2 z uwagi na ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania określonej w art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 2 była modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek D. W dniu 27.07.2023 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 2 kwotę 186 626,41 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2 ofertę złożyło trzech Wykonawców:
1)
Sławomir Adamski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POLTECH Sławomir Adamski, ul. Jana Grudzińskiego 4, 70-675 Szczecin, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 379 676,40 zł brutto,
2)
Tomasz Nowak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ELEKTROTOM Tomasz Nowak, Dargomyśl 29/2, 74-404 Cychry, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 341 202,00 zł brutto,
3)
Elektro-BUD Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 34A, 71-496 Szczecin, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 289 732,63 zł brutto.
Zaoferowane przez Wykonawców ceny, w tym oferta Wykonawcy z najniższą ceną, przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 2.
Wystąpienie wyżej opisanej sytuacji faktycznej spowodowało ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opisanej w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie bowiem z przywołanym przepisem, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. Regulacja ta, na mocy przepisu art. 266 ustawy Pzp, znajduje przy tym zastosowanie do postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289732,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379676,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie unieważniono w zakresie zadania nr 3 z uwagi na ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania określonej w art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 3 była modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek E. W dniu 27.07.2023 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 3 kwotę 36 937,52 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 3 ofertę złożyło dwóch Wykonawców:
1)
Tomasz Nowak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ELEKTROTOM Tomasz Nowak, Dargomyśl 29/2, 74-404 Cychry, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 73 308,00 zł brutto,
2)
Elektro-BUD Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 34A, 71-496 Szczecin, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 79 562,46 zł brutto.
Zaoferowane przez Wykonawców ceny, w tym oferta Wykonawcy z najniższą ceną, przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 3.
Wystąpienie wyżej opisanej sytuacji faktycznej spowodowało ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opisanej w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie bowiem z przywołanym przepisem, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. Regulacja ta, na mocy przepisu art. 266 ustawy Pzp, znajduje przy tym zastosowanie do postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73308,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79562,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ww. postępowanie unieważniono w zakresie zadania nr 4 z uwagi na ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania określonej w art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 4 była modernizacja oświetlenia wewnętrznego w SPWSZ w Szczecinie – lokalizacja – ul. Arkońska 4 – Budynek L. W dniu 27.07.2023 r., przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 4 kwotę 252 864,11 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 4 ofertę złożyło dwóch Wykonawców:
1)
Sławomir Adamski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POLTECH Sławomir Adamski, ul. Jana Grudzińskiego 4, 70-675 Szczecin, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 752 975,25 zł brutto,
2)
Elektro-BUD Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 34A, 71-496 Szczecin, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wynoszącą 746 270,84 zł brutto.
Zaoferowane przez Wykonawców ceny, w tym oferta Wykonawcy z najniższą ceną, przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania nr 4.
Wystąpienie wyżej opisanej sytuacji faktycznej spowodowało ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opisanej w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie bowiem z przywołanym przepisem, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. Regulacja ta, na mocy przepisu art. 266 ustawy Pzp, znajduje przy tym zastosowanie do postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 746270,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752975,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666108,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666108,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666108,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLTECH Sławomir Adamski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521930303
7.3.3) Ulica: Jana Grudzińskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-675
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666108,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-28 do 2023-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155865,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTOM Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971177904
7.3.3) Ulica: Dargomyśl 29/2
7.3.4) Miejscowość: Cychry
7.3.5) Kod pocztowy: 74-404
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-28 do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.