Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385789/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00399249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji Systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku w Toruniu,
ul. Mickiewicza 10/16
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap.torun@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=521103291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zabezpieczenie społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji Systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku w Toruniu,ul. Mickiewicza 10/16
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85bcd14e-4700-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409923/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 "Dostosowanie do przepisów p.poż. budynku O/Toruń, ul. Mickiewicza 10-16" (partycypacja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 560000/271/07/2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynku w Toruniu przy ul. Mickiewicza 10/16.
Zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w oparciu o mikroprocesorową centralę z adresowalnymi pętlami.
Centrala w układzie linii dozorowych z możliwością indywidualnego adresowania następujących elementów:
- czujek dymu,
- ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
- sygnalizatorów akustycznych,
- modułów sterujących
Podstawową czujką jest optyczna czujka dymu.
b) System oddymiania klatki schodowej, grawitacyjny, zaprojektowany na bazie centrali oddymiania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Dokumentacji budowlanej, w skład której wchodzą:
1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – STWiOR;
2) Projekt Wykonawczy – branża elektryczna;
3) Przedmiar Robót – PR .
3. Warunki realizacji zamówienia są zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:1. FABISIAK i S-KA sp. z o.o., ul. Lelewela 16A, TORUŃ; cena oferty: 247.493,54 zł; okres gwarancji: 5 lat.
2. SUPON SA, ul. Przestrzenna 6, SZCZECIN; cena oferty: 367.893,59 zł; okres gwarancji: 6 lat.
3. PROMIT sp. z o.o., ul. Pucka 3, BYDGOSZCZ; cena oferty:
406.430,57 zł ; okres gwarancji: 3 lata.
4. Radio Przemysław FPHU RADIO SYSTEM, ul. Chrobrego 117, TORUŃ; cena oferty: 281.670,00 zł; okres gwarancji: 5 lat.
5. Zabezpieczenia Obiektów Serwis SSP
Lewicki, ul. Pola 814, BYDGOSZCZ; cena oferty: 418.394,43 zł; okres gwarancji: 5 lat.
6. Olek M&D sp. z o.o., ul. Leśna 7, CZARNE BŁOTO; cena oferty:
266.955,55 zł; okres gwarancji: 5 lat.
7. DEKK Fire Solutions sp. z o.o., ul. Dawidowska 23, ZAMIENIE; cena oferty: 326.827,65 zł; okres gwarancji: 6 lat.
8. AZICO sp. z o.o., ul. Śremska 20, DĄBROWA
267.586,50 zł; okres gwarancji: 5 lat.
9. DEVPARK sp. z o.o., ul. Zeylanda 3/9, POZNAŃ; cena oferty: 268.282,73 zł; okres gwarancji: 4 lata.
10. Piotr Mroziński PUHP Elektroinstalator, ul. Dworcowa 5/4, KCYNIA; cena oferty: 343.290,75 zł; okres gwarancji: 5 lat.
11. ELJOT Systemy sp. z o.o., ul. Fabryczna 23a, ZIELONA GÓRA; cena oferty: 297.500,00 zł; okres gwarancji: 5 lat
Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia, wynosi 228.898,87 zł.
Zamawiający dokonał oceny ofert zgodnie z pkt. 4 „Specyfikacji warunków zamówienia” (SWZ).
Stwierdzono, że oferty o największej liczbie punktów (OFERTY NR 1, NR 6 oraz NR 8) są niezgodne z warunkami zamówienia określonymi w SWZ i powinny zostać odrzucone (Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - PZP):
1. OFERTA NR 1 - Zamawiający stwierdził niezgodność oferty z warunkami zamówienia polegającą na tym, że:
1) oferowany przez FABISIAK i S-KA sp. z o.o. zasilacz charakteryzuje się napięciem niższym (12V) niż wymagane w przedmiarze robót budowlanych (24V).
2) oferowana przez FABISIAK i S-KA sp. z o.o. centrala obsługuje mniejszą liczbę linii dozorowych (4) niż wymagana w przedmiarze robót budowlanych (5).
2. OFERTA NR 6 - kosztorys ofertowy jest niezgodny z warunkami zamówienia ponieważ oferowany przez Olek M&D sp. z o.o. zasilacz charakteryzuje się napięciem niższym (12V) niż wymagane przez Zamawiającego w przedmiarze robót budowlanych (24V).
3. OFERTA NR 8 - kosztorys ofertowy złożony przez AZICO sp. z o.o. jest niezgodny z przedmiarem robót (zmienionym w dniu 15.09.2023 r.) ponieważ kosztorys ofertowy nie obejmuje demontażu izotopowych czujek dymu wraz z ich utylizacją.
Następna pod względem liczby uzyskanych punktów oferta, złożona przez DEVPARK sp. z o.o. (OFERTA NR 9), jest zgodna z warunkami zamówienia, zatem Zamawiający wezwał tego Wykonawcę do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Wykonawca nie potwierdził braku podstaw do wykluczenia z postępowania (nie złożył wymaganych dokumentów) w związku z czym jego oferta została odrzucona (Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy PZP).
Spośród pozostałych ofert o największej liczbie punktów, oferty nr 4 oraz nr 11 podlegają odrzuceniu ponieważ są niezgodne z warunkami zamówienia określonymi w SWZ (Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP).
1. OFERTA NR 4 - Zamawiający stwierdził niezgodność złożonego kosztorysu ofertowego z warunkami zamówienia, w szczególności z przedmiarem robót, polegającą na tym, że Radio Przemysław FPHU RADIO SYSTEM nie uwzględnił w cenach jednostkowych kosztów robocizny bezpośredniej wraz z narzutami - łączne koszt robocizny zostały umieszczone w oddzielnej pozycji (poz. 23).
2. OFERTA NR 11 - W trakcie badania oferty Zamawiający stwierdził, że ELJOT Systemy sp. z o.o. nie złożyła kosztorysu ofertowego.
Następna, o największej liczbie punktów, jest oferta DEKK FIRE Solutions sp. z o.o. (OFERTA NR 7).
Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia do wysokości ceny oferty nr 7, postanowiono unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326827,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418394,43 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa asortymentu do toalety jamy ustnej
- WYKONANIE REMONTU DACHU WRAZ ZE WZMOCNIENIEM KONSTRUKCJI POD INSTALACJĘ FOTOWOLTAICZNĄ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. W LUBICZU DOLNYM
- Dostawa tlenu medycznego
- Dostawa podtlenku azotu medycznego
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż ul. Poznańskiej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.