eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłażowaBudowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Błażowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172297119

1.5.8.) Numer faksu: 172297077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.blazowa.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a86998d-120d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071223/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GiB.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia (w formule „zaprojektuj – wybuduj”) jest opracowanie niezbędnej, kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej (Projektu Budowlanego) wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym – do uzyskania „Pozwolenia na budowę" zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz realizacja na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej robót budowlanych dotyczących budowy przyszkolnej hali sportowej w miejscowości Nowy Borek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu na działkach nr ewid. 1568, 1569 obręb Nowy Borek w gminie Błażowa w ramach Programu Olimpia „Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”, zgodnie z SWZ i Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
2) Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania; zakres obejmuje także uzyskanie uzgodnienia Rzeczoznawcy ppoż oraz rzeczoznawcy SANEPID.
3) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
4) W ramach zadania wykonane zostaną:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Roboty ziemne,
c) Drenaż,
d) Nawierzchnia boiska z poliuretanu,
e) Zadaszenie łukowe,
f) Zaplecze sanitarno-szatniowe,
g) Łącznik między szkołą a projektowaną halą,
h) Instalacja elektryczna i oświetleniowa LED,
i) Instalacja c.o.,
j) Instalacja wentylacji i klimatyzacji,
k) Instalacja wod-kan. wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,
l) Instalacja teletechniczna i monitoringu,
m) Trybuny i ławki,
n) Scena wraz z wykładziną ochronną na boisko,
o) Strzelnica laserowa,
p) Wyposażenie sportowe obiektu,
q) Zagospodarowanie terenu,
r) Tablica informacyjna.

5. Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch etapach:
1) Etap 1 - obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej (w oparciu o PFU) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
2) Etap 2 - obejmuje wykonanie robót budowlanych, wraz z dokumentacją powykonawczą i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia bez sprzeciwu,
2) opracowanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta,
6) wykonanie kosztorysu powykonawczego,
7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

7. Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie ustawą Prawo budowlane oraz m.in. z :
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).
8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania z punktu widzenia celu któremu ma służyć, opisane w SWZ, wynikające z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 8 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6649999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6649999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6649999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bautema Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151809152

7.3.3) Ulica: Pogwizdów 530

7.3.4) Miejscowość: Medynia Głogowska

7.3.5) Kod pocztowy: 37-126

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie funkcji głównego projektanta. Podwykonawca Architekt Krzysztof Rząsa, ul. Przemysłowa 13b, 35-105 Rzeszów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6649999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.