Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00323866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00340494/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Błażowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172297119
1.5.8.) Numer faksu: 172297077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.blazowa.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a86998d-120d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071223/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GiB.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia (w formule „zaprojektuj – wybuduj”) jest opracowanie niezbędnej, kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej (Projektu Budowlanego) wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym – do uzyskania „Pozwolenia na budowę" zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.) oraz realizacja na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej robót budowlanych dotyczących budowy przyszkolnej hali sportowej w miejscowości Nowy Borek wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu na działkach nr ewid. 1568, 1569 obręb Nowy Borek w gminie Błażowa w ramach Programu Olimpia „Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”, zgodnie z SWZ i Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU).
2) Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania; zakres obejmuje także uzyskanie uzgodnienia Rzeczoznawcy ppoż oraz rzeczoznawcy SANEPID.
3) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
4) W ramach zadania wykonane zostaną:
a) Dokumentacja projektowa,
b) Roboty ziemne,
c) Drenaż,
d) Nawierzchnia boiska z poliuretanu,
e) Zadaszenie łukowe,
f) Zaplecze sanitarno-szatniowe,
g) Łącznik między szkołą a projektowaną halą,
h) Instalacja elektryczna i oświetleniowa LED,
i) Instalacja c.o.,
j) Instalacja wentylacji i klimatyzacji,
k) Instalacja wod-kan. wraz ze zbiornikiem bezodpływowym,
l) Instalacja teletechniczna i monitoringu,
m) Trybuny i ławki,
n) Scena wraz z wykładziną ochronną na boisko,
o) Strzelnica laserowa,
p) Wyposażenie sportowe obiektu,
q) Zagospodarowanie terenu,
r) Tablica informacyjna.
5. Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch etapach:
1) Etap 1 - obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej (w oparciu o PFU) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
2) Etap 2 - obejmuje wykonanie robót budowlanych, wraz z dokumentacją powykonawczą i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia bez sprzeciwu,
2) opracowanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta,
6) wykonanie kosztorysu powykonawczego,
7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
7. Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie ustawą Prawo budowlane oraz m.in. z :
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458).
8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania z punktu widzenia celu któremu ma służyć, opisane w SWZ, wynikające z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 8 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6649999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6649999,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6649999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bautema Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151809152
7.3.3) Ulica: Pogwizdów 530
7.3.4) Miejscowość: Medynia Głogowska
7.3.5) Kod pocztowy: 37-126
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie funkcji głównego projektanta. Podwykonawca Architekt Krzysztof Rząsa, ul. Przemysłowa 13b, 35-105 Rzeszów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUTEMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUTEMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6649999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BŁAŻOWA
- Przebudowa odcinka drogi gminnej na działce o nr ewid. 631 w miejscowości Kąkolówka
- Budowa pełnego ogrodzenia wokół terenu sortowni
więcej: przetargi BŁAŻOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.