Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Łęknica
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683624700
1.5.8.) Numer faksu: 683624701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-107529ab-23c0-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008517/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132926,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowego wielobranżowego nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr
101916F etap I”.
2. Zamówienie realizowane będzie w zakresie:
1) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych prac projektowych oraz czynności przedrealizacyjnych
określonych umową na wykonanie robót budowlanych (niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych);
2) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych;
3) Nadzoru nad wykonaniem przez wykonawcę robót budowlanych zobowiązań w okresie gwarancji.
3. Zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia
określony jest w rozdziale 4 SWZ oraz dokumentami zamówienia nr RGN.271.17.2022 (ogłoszenie 2022/BZP 00198317/01
z dnia 2022-06-07). Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane dostępna jest pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/623923 .
4. Przedmiot zamówienia na roboty budowlane obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr
101916F etap I - w formule „zaprojektuj i wybuduj” na odcinku około 1053m, zgodnie z Programem Funkcjonalno-
Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym część załącznika nr 1 do Rozdziału 4 SWZ (Techniczna dokumentacja przetargowa:
PFU, Opinia geotechniczna, Inwentaryzacja zieleni, Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych), umową z wykonawcą
robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 2 do Rozdziału 4 SWZ, Tabelą elementów rozliczeniowych – załącznik nr 3 do
Rozdziału 4 SWZ.
5. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i
wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach umowy Wykonawca będzie pełnił nadzór nad wykonaniem przez
wykonawcę robót budowlanych zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących robót:
1) rozbiórka istniejącej i budowę nowoprojektowanej jezdni, z korektą sytuacyjno-wysokościową przebiegu osi i krawędzi;
2) rozbudowa skrzyżowań:
a) ulic Granicznej i Fabrycznej;
b) ulic Granicznej i Polnej;
c) ulic Granicznej, Dworcowej i Wojska Polskiego;
d) ulic Dworcowej, Żurawskiej i Tadeusza Kościuszki;
3) przebudowa lub rozbudowę zjazdów na drogi wewnętrzne;
4) przebudowa lub rozbudowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych;
5) przebudowa lub budowę chodników;
6) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych;
7) przebudowa poboczy;
8) przebudowa lub rozbudowę kanalizacji deszczowej;
9) budowa oświetlenia ulic;
10) przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy
kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych;
11) budowa kanału technologicznego;
12) przebudowa ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym;
13) wycinka drzew i krzewów;
14) roboty rozbiórkowe;
15) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w Rozdziale 4 oraz w projekcie umowy,
stanowiącym Rozdział 5 niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-BUD SŁAWOMIR KUBÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281011619
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Marszów
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla rewitalizacji kamienic wraz z termomodernizacją i pracami wyszczególnionymi w wytycznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.