Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap I – budowa ogrodu greckiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap I – budowa ogrodu greckiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-257d4232-3221-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap I (budowa ogrodu greckiego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32520,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Parku Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, etap I – budowa ogrodu greckiego”. Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę strefy rekreacyjno-wypoczynkowej o charakterze ogrodu greckiego. Strefę stanowić będzie układ ścieżek spacerowych łączących różne części istniejącego założenia ogrodowego.
2. Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją Starosty Nowosądeckiego znak: BUD.6740.2475.2022 z dnia 14 marca 2022r. obejmuje budowę ogrodu greckiego oraz wyposażenie dodatkowe.
3. Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu umowy brały udział następujące osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego:
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
posiadające stosowne uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Zakres obowiązków:
4.1 pełnienie czynności inspektora nadzoru zgodnie z przepisami w szczególności z art. 25 i 26 PB,
4.2 sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót,
4.3 zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji,
4.4 reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji,
4.5 przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót,
4.6 bieżące rozwiązywaniu problemów technicznych budowy,
4.7 uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
4.8 informowanie Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji,
4.9 sprawdzanie prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami,
4.10 współpraca z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym (sprawdzanie wykazów robót, wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym), informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp.,
4.11 sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci),
4.12 potwierdzenie wykonanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót,
4.13 udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru,
4.14 sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym,
4.15 sprawdzenie dokumentów przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego,
4.16 poświadczenie terminu zakończenia robót,
4.17 Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco sprawdzać jakość materiałów i prac, jak również urządzeń, z jakością i standardami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również zgodnymi z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji projektowej, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu przez Wykonawcę prac wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4.18 Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest wyegzekwować od kierownika budowy i przekazać Zamawiającemu certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną odnośnie zaoferowanych i użytych materiałów i urządzeń.
4.19 Wykonawca zobowiązuje się, że wymienione w pkt. 18 dokumenty zostaną dołączone do protokołu odbioru częściowego oraz końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą oraz stosownymi instrukcjami obsługi w języku polskim i protokołami odbiorów branżowych.
4.20 organizowanie i udział w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) w dni robocze w godz. urzędowania tj. poniedziałek 8:00-16:00, od wtorku do piątku 7:30-15:30 oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy,
4.21 sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót,
4.22 pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego,
4.23 sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych,
4.24 współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane,
4.25 uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorach zadania,
4.26 przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru robót wraz z dokumentacją odbiorową,
4.27 obsługa okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja nad usuwaniem wad przez wykonawcę robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Gurgul – 33-370 Muszyna, ul. Rolanda 8/6
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341962809
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie: instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej,
Przedsiębiorstwo Inżynierii Budowlanej i Sanitarnej Dariusz Kożuch, ul. Piłsudskiego 39/21, 33-380 Krynica-Zdrój oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Inwest-Electric" Marek Babiarz, ul. Zazamcze 11, 33-370 Muszyna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2025 r.
- "Przebudowa drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inwestycji pn: "Połączenie Górnego Szarisza z Muszyną" - roboty budowlane
- "Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola w Muszynie."
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMiGU Muszyna
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. "Poprawa dostępności usług medycznych dla mieszkańców powiatu ostrzeszowskiego.
- Nadzór inwestorski dla zadań: "Termomodernizacja budynku SDPŚ" oraz "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu świdnickiego pełniących funkcje oświatowe" z podziałem na zadania
- SR.272.u.31.2024.MD "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy zatok postojowych na ul. Morskiej, Jantar"
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1382N Wojmiany - Wiewiórki na odcinku Wojmiany - Woryny
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: "Budowa kompleksu przedszkolno - żłobkowego w Obrowie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.