Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00390934/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rsidor@zoz.konskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4513a16-4ca4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4513a16-4ca4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00263493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa wydruku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSUiZP 252/RS/39/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich.
w ramach usługi wykonawca dostarczy zamawiającemu do nieodpłatnego użytkowania wraz z tonerami:
- 2 sztuki urządzenia wielofunkcyjne drukujące w kolorze w formacie A3,
- 3 sztuki urządzenia wielofunkcyjne mono drukujące w formacie A3
- 69 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych drukujących w formacie A4
- 21 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A4,
- 127 sztuk drukarek monochromatycznych drukujących w formacie A4.
Zamawiający określa ilość wydruków w czasie trwania umowy:
5.3.1. kolor: 350 000
5.3.2. monochromatyczne: 6 000 000
czas trwania umowy 36 miesięcy.
Szczegółowo OPZ zwarty został w SWZ oraz załączniki 3 do SWZ tj. projekcie umowy. Przedmiotowe dokumenty zamieszczone zastały na stronie prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o. Oddział Łódź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190917946
7.3.3) Ulica: Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.