Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,, Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w
Kozłowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nidzicka 31
1.5.2.) Miejscowość: Kozłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-124
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896250847
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@kozlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9544241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy wKozłowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e2cb9b-cded-4cb1-b111-8f802d929edd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082109/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz na zajęcia uczestników ŚDS w Kozłowie - edycja 2024.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.ZP.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68943,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w
Kozłowie przy ul. Nidzickiej 31 na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz do miejsca zamieszkania .
2. Usługa obejmuje dowóz i odwóz uczestników ŚDS codziennie od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
3. Realizacja przewozów odbywać się będzie zgodnie z rozkładem dowozów sporządzonym przez
Wykonawcę zaakceptowanym przez Zamawiającego.
4. Wykonawca będzie przedkładał miesięczne zestawienie z realizacji świadczonych usług za dany
miesiąc, dokument ten będzie stanowił załącznik do faktury.
5. Szacunkowa liczba uczestników 52 osoby - dowożonych 35 osób (liczba osób może ulec
zmianie) + opiekun do każdego pojazdu – pracownik Zamawiajacego
6. Szacowana max. liczba kilometrów 4.000 miesięcznie na 2 pojazdy.
(Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości przejechanych kilometrów )
7. Na potrzebę realizacji zamówienia należy przyjąć 2 pojazdy o ilości min. 18 i max 25 miejsc siedzących
kursujące wg następującego harmonogramu:
- Rano odjazd po uczestników 6.50 wraz z pracownikiem ŚDS. ( dowóz max. na godz. 8.00)
- Wyjazd uczestników o 14.00 wraz z pracownikiem ŚDS.
Trasa I
Kozłowo-Cebulki-Zaborowo-Ważyny -Szkudaj-Bartki-Krokowo-Sarnowo (rzeka) -Kozłowo
Trasa II
Kozłowo-Lipowo-Szkotowo-Turówko-Kamionki- Dziurdziewo-Sławka Mała-Sławka Wielka- Kozłowo
Pojazdy przeznaczone do transportu muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz ważne
ubezpieczenie komunikacyjne OC przez cały okres trwania zamówienia. W okresie realizacji
zamówienia pojazdy mają być ogrzewane stosownie do panujących warunków atmosferycznych.
Wykonawca skieruje do kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia osoby
posiadające wszelkie stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa również w przypadku
konieczności zastąpienia tych osób.
W przypadku awarii któregokolwiek pojazdu Wykonawca własnym staraniem i kosztem udostępni
pojazd zastępczy do realizacji przewozu o parametrach nie gorszych niż wskazane powyżej oraz
spełniający powyższe wymagania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ,, Radek" Radosław Krupiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711475964
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADOSŁAW KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "RADEK"
jakie przetargi wygrała firma
RADOSŁAW KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "RADEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Świadczenie usługi przewozu uczniów do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Lipsko
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.