Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej podczas Inauguracji roku akademickiego
2024/2025 w dniu 01.10.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej podczas Inauguracji roku akademickiego2024/2025 w dniu 01.10.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e6512e3-baa4-43af-9ebc-6b6c8f6cb0d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi gastronomicznej podczas Inauguracji roku akademickiego 2024/2025 w dniu 01.10.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28185,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną polegającą na przygotowaniu, dostarczeniu, podaniu wyżywienia w formie stołu szwedzkiego dla 250 osób i bufetu kawowego dla 250 osób wraz z obsługą kelnerską przy serwowaniu posiłków podczas świadczenia usługi gastronomicznej w dniu 01.10.2024 r. godz. 1100 na Uniwersytecie w Siedlcach. Usługa będzie świadczona w CKiS im. Andrzeja Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 31, 08-110 Siedlce. Wykonawca zapewnia porcelanową zastawę stołową, białe obrusy oraz cięte kwiaty. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczenie stołów szwedzkich dla 250 osób oraz stołów koktajlowych wraz z przybraniem w białe obrusy lub serwety wraz ze stroikami z żywych kwiatów (na małych stołach 1 stroik, na dużych stołach 2 stroiki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Fornowska - Karczma w Miłosnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270024505
7.3.3) Ulica: Miłosna 6
7.3.4) Miejscowość: Krośniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-340
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Fornowska - KARCZMA w MIŁOSNEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa oprogramowania komputerowego do Wydawnictwa Naukowego UwS.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Lublin, RDLP Radom i RDLP Krosno
- Opracowanie projektu i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej i ul. Bajecznej w miejscowości Pruszyn-Pieńki, Gmina Siedlce
- Budowa chodnika wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Pruszyn-Pieńki
- Sukcesywna dostawa produktów diagnostycznych i odczynników chemicznych
- Dostawy obłożeń chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzeń dla ARP S.A. na terenie m. st. Warszawy, w 2 częściach
- Utworzenie strefy rekreacyjnej "Łazarskie Lato 2025"
- organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
- Organizacja konferencji naukowej pt. "ESG (środowisko, odpowiedzialność społeczna, ład korporacyjny) - implikacje ekonomiczne i społeczne" w dniach 23-24.06.2025 r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.