Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414001/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2023/BZP 00273553/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00297402/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa części zamiennych i urządzeń na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa części zamiennych i urządzeń na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-650fe341-55cd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051992/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa części zamiennych i urządzeń na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414001/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.43.2022.WIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357404,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa termowentylatorów do zapewnienia właściwych warunków środowiskowych oraz temperaturowych dla urządzeń zainstalowanych w zewnętrznych szafach telekomunikacyjnych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ograniczników przepięć klasy C 280V/40KA pracujących w zewnętrznych szafach telekomunikacyjnych na zasilaniu 230/400 V na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 5736,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa switchy przemysłowych z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz szaf rozdzielczych infrastruktury telekomunikacyjnej i współpracujących z systemami i instalacjami zasilania kluczowych z punktu widzenia bezpieczeństwa i niezawodności pracy urządzeń na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 33420,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa automatycznych przełączników faz z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz szaf rozdzielczych infrastruktury telekomunikacyjnej i współpracujących z systemami i instalacjami zasilania kluczowych z punktu widzenia bezpieczeństwa i niezawodności pracy urządzeń jednofazowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 9744,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akumulatorów żelowych ołowiowych z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz napowietrznych szaf telekomunikacyjnych i współpracy z zainstalowanym wewnątrz tych szaf systemem zasilania prostownikowego SLIMLINE 2000 SE firmy BENNING na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 222688,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lokalizatorów znaczników/kabli/rur z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń i infrastruktury podziemnej pracującej w Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 57034,28 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akumulatorów litowo-żelazowo-fosforowych z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz napowietrznych szaf telekomunikacyjnych i współpracy z zainstalowanym wewnątrz tych szaf systemem zasilania prostownikowego SLIMLINE 2000 SE firmy BENNING na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38621000-4 - Aparatura światłowodowa
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
38431000-5 - Aparatura do wykrywania
4.5.5.) Wartość części: 19330,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu – Poltel Telecom Sp. z o.o. Sp.k., ul. Olechowska 84/2, 92-403 Łódź. Cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia dla części nr 1 wskazana w formularzu ofertowym ww. Wykonawcy wyniosła dla części nr 1 - 18 019,50 zł brutto. Jednocześnie kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 to 13 000,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej w części nr 1, postępowanie dla części nr 1 zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu – Poltel Telecom Sp. z o.o. Sp.k., ul. Olechowska 84/2, 92-403 Łódź. Cena całkowita brutto za realizację przedmiotu zamówienia dla części nr 2 wskazana w formularzu ofertowym ww. Wykonawcy wyniosła dla części nr 2 - 51 438,60 zł brutto. Jednocześnie kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 to 8 000,00 zł. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej części nr 2, postępowanie dla części nr 2 zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51438,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51438,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie dla części nr 3 .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie dla części nr 4 wpłynęła tylko 1 oferta. W postępowaniu części nr 4 Wykonawca nie załączył na wezwanie Zamawiającego wymaganych podmiotowych środków dowodowych, tj.: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego według wzoru z Załącznika nr 5 do SWZ. Zamawiający w dniu 9 listopada 2022 r. wezwał na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy oraz w dniu 16 listopada 2022 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj. Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru Załącznika nr 5 do SWZ lub do potwierdzenia prawidłowości i aktualności ww. dokumentu. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie, tym samym nie składając podmiotowego środka dowodowego w terminie, a tym samym oferta jego zostaje odrzucana, a postępowanie unieważnione w zakresie części nr 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12804,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12804,30 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268779,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322358,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268779,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6730006343
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26877960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części nr 6.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie części nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części nr 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz wdrożenie systemu monitoringu pompowni strefowych na sieci kanalizacyjnej w gminie Kraśniczyn
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- DZ.271.38.2025 - Dostawa i montaż urządzeń kompensacji mocy biernej w stacjach transformatorowych 4581, 4997, 44834
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie stacjonarnego Magazynu Energii (BESS - Battery Energy Storage System), przeznaczonego między innymi do świadczenia usług sieciowych
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.