eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamionkaModernizacja ujęcia wody w Kamionce



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ujęcia wody w Kamionce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamionka

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kamionka.ezamawiajacy.pl/pn/kamionka/demand/165986/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ujęcia wody w Kamionce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef8bf20-3280-40bb-83c5-cbedb2bbd67f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026209/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja ujęcia wody w Kamionce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401607

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ujęcia wody w Kamionce
4.2. Opis inwestycji z wniosku: Zadanie polegać będzie na wykonaniu prac modernizacyjnych w ujęciu wody w Kamionce. Celem przedsięwzięcia będzie poprawa standardu zaopatrzenia mieszkańców w wodę pitną, którzy korzystają z ujęcia wody w Kamionce.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizacje ujęcia wody poprzez przebudowę, rozbudowę i remont ujęcia wody w mieście Kamionce. Roboty budowlane i instalacyjne obejmują:
- wykonanie nowego zbiornika retencyjnego wody czystej o pojemności ok. 150m3,
- remont istniejącego zbiornika wody czystej wraz z remontem nadbudówki,
- demontaże istniejących starych instalacji zewnętrznych (terenowych) i wewnętrznych ujęcia (wewnątrz istniejących obiektów ujęcia),
a) wykonanie demontaży istniejącej starej technologii pompowania i instalacji wewnętrznych wod-kan, ogrzewania w budynku technologicznym,
b) wykonanie demontaży istniejącej starej technologii pompowania i instalacji wewnętrznych w studniach i ich obudowach,
c) wykonanie demontaży istniejącej starej technologii pompowania i instalacji wewnętrznych wod-kan w zbiorniku wody,
d) demontaż komory wodociągowej,
- wykonanie nowych rurociągów terenowych między obiektowych oraz instalacji elektrycznych i sterowniczych, łączących obiekty ujęcia,
- wykonanie węzłów hydrantowych na ujęciu,
- wykonanie w istniejących studniach głębinowych wymiany instalacji i wyposażenia na nowe tożsame z istniejącym wyposażeniem i uzbrojeniem studni (bez zmian wpływających na obecnie pozwolenie wodnoprawne),
- wykonanie remontu obudów studni istniejących (drabinka, włazy, remont ścian i pokryw, wentylacja),
- wykonanie robót budowlanych i technologicznych w istniejącym budynku pompowni,
a) wykonanie nowej technologii pompowania pompowni II stopnia,
b) wykonanie nowej instalacji technologicznej dezynfekcji wody w wydzielonym pomieszczeniu chlorowni,
c) wykonanie nowej instalacji wod-kan, wentylacji i ogrzewania w remontowanym budynku pompowni,
- wykonanie prac remontowych budynku technologicznego (elewacji, ocieplenie, dach),
- wykonanie zbiorników bezodpływowych, dla budynku technologicznego do którego odprowadzone będą ścieki o pojemności 2m3, neutralizator chloru o pojemności 1,3 m3 oraz zbiornik bezodpływowy o pojemności 10m3 służący do obsługi zbiorników magazynowych wody,
- wykonanie monitoringu pracy ujęcia w zakresie jego zasadniczych parametrów pracy i nadzoru urządzeń,
- wykonanie monitoringu CCTV,
- wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu we wszytych obiektach ujęcia,
- wykonanie płukania, dezynfekcji rurociągów, wykonanie badań wody kat A i B, próby szczelności i ciśnieniowe rurociągów i instalacji,
- wykonanie rozruchu poszczególnych urządzeń i uruchomienie wyremontowanego i przebudowanego ujęcia wraz ze wszystkimi instalacjami,
- wymianie bramy wjazdowej, furtki oraz całego ogrodzenia z siatki na panelowe,
- uporządkowanie terenu budowy po wszelkich pracach.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999503,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emil Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430780249

7.3.3) Ulica: ul. Solna 5/15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-021

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja8/2023/7276/PolskiLad.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.