eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiZakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 21

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f917e01d-3ff6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00142506/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/23/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130083,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana 13-walentna (adsorbowana), zawierająca w sobie 13 serotypów bakterii, przeznaczona dla dzieci od 6 t.ż. do 5 r.ż. taka jak - Prevenar 13 lub równoważna *

Postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 13709,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko (DTP+IPV+Hib+WZWB) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, wirusowego zapalenia wątroby typu B, poliomyelitis (inaktywowana) i przeciwko Haemophilus typ B skoniungowana (adsorbowana), dla dzieci od 2 m.ż., z możliwością podania wcześniakom, taka jak - Infanrix Hexa lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 20756,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko (DTP+IPV+Hib) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, poliomyelitus i zakażeniom Haemophilus influenzae typ b, dla dzieci taka jak - Pentaxim lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: zawiesina i proszek do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań domięśniowych.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 6133,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko (DTP+IPV+Hib) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, poliomyelitus i zakażeniom Haemophilus influenzae typ b dla dzieci taka jak - Infanrix IPV+HIB lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: zawiesina i proszek do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań domięśniowych.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 21344 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciw grypie, inaktywowana taka jak– Vaxigrip lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w postaci ampułkostrzykawki.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 3211,95 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka skoniugowana przeciw meningokokom z grupy A, C, W-135, Y taka jak - NIMENRIX 0,5ml lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: proszek i rozpuszczalnik do sporządzenia roztworu do wstrzyknięć w ampułkostrzykawce.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 8326,92 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko (DTP+IPV+Hib+WZWB) stosowana w profilaktyce błonicy, tężca, krztuśca, wirusowego zapalenia wątroby typu B, poliomyelitis (inaktywowana) i przeciwko Haemophilus typ B skoniungowana (adsorbowana), dla dzieci taka jak - Hexacima lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 19167,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka rekombinowana, adsorbowana przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (WZW typu B) dla dorosłych i młodzieży powyżej 15 r.ż., przewidująca również podanie szczepionki w schemacie przyspieszonym u osób od 18 r.ż. (0, 7, 21 dni), taka jak - Engerix B lub równoważna

Postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w fiolce lub ampułkostrzykawce zawierająca 20 mg oczyszczonego białkowego antygenu HBs/1ml. Służąca uzyskaniu czynnej odporności przeciwko zakażeniu wszystkimi znanymi podtypami HBV.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 4577 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczepionka przeciwko meningokokom grupy B (rDNA), złożona, adsorbowana taka jak - Bexsero lub równoważna*

Postać farmaceutyczna: zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce.
* Za szczepionkę równoważną uważa się szczepionkę o parametrach nie gorszych od wymaganych, pozwalających na kontynuację w przypadkach rozpoczętych już szczepień szczepionkami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki

4.5.5.) Wartość części: 32857,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12808,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12878,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12808,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650

7.3.3) Ulica: ul. Barska 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12808,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21442,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21442,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21442,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka189

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21442,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5244,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5244,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650

7.3.3) Ulica: ul. Barska 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-315

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5244,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23476,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23476,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23476,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka189

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23476,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3009,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3011,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3009,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: Ul. Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3009,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8599,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8599,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8599,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887

7.3.3) Ulica: Wolskie, ul. Wolska 14

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8599,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18425,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21299,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18425,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: Ul. Pułaskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18425,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6530,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6530,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6530,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 189

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6530,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33942,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33942,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 189

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-322

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33942,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.