eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski"Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a104e6de-377c-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426829,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Część I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów:
1) Elementy, które należy dostarczyć i zamontować na placu zabaw w parku Miejskim w Janowcu Wielkopolskim:
a) Piaskownica edukacyjna z domkiem - 1 szt. ;
b)Huśtawka metalowa ważka podwójna- 1 szt.;
c) Karuzela krzyżowa czteroramienna- 1 szt.;
d) Ławka metalowa modułowa kolorowa - 12 szt.;
e) Wóz strażacki - 1 szt.;
f) Samochód-cysterna- 1 szt.;
g) Huśtawka podwójna metalowa z :
- siedziskiem huśtawkowym gumowym płaskim;
- siedziskiem huśtawkowym gumowym koszyk - 1 szt.;
h) Huśtawka sześciokątna - sześcioosobowa z siedziskami - 1 szt.;
i) MŁYŃSKIE KOŁO-„CHOMIK”- 1 szt.;
j) Walec - 1 szt.
2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ– SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Część I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów;
2) Załącznik nr 2 do SWZ -Projekt Techniczny- Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski, modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez montaż nowych elementów na działce nr 3382/5;
3) Załącznik nr 3 do SWZ- Przedmiar robót -Przebudowa infrastruktury sportowej- modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
3.Zamawiający informuje, że obecnie na placu przewidzianym pod montaż urządzeń zabawowych znajduje się podłoże piaskowe.
Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni amortyzującej upadek w postaci nawierzchni sypkiej o odpowiedniej wielkości ziarna tj. podłoża piaskowego zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2017 , która dopuszcza taką możliwość.
4. Zamawiający informuje, że istniejąca nawierzchnia z piasku może zostać wykorzystana a piasek należy tylko oczyścić i uzupełnić do warstwy 30 cm w strefach bezpieczeństwa dla danego urządzenia.
Pole piaskowe należy wykonać tylko dla tych urządzeń dla których taki wymóg nakłada norma tj.:
- huśtawka wagowa, ważka metalowa podwójna;
- huśtawka podwójna metalowa z dwoma siedziskami;
- huśtawka sześciokątna - sześcioosobowa z siedziskami.
Ponadto zaznaczam, że dla huśtawki sześciokątnej - sześcioosobowej z siedziskami wymagana jest zmiana obecnej nawierzchni trawiastej na pole piaskowe (w granicach strefy bezpieczeństwa urządzenia).
5. Zamawiający wymaga wykonania Geodezyjnej Inwentaryzacji powykonawczej dla Części I -Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów.
6. Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
6.1 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6.2 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
6.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.4 Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiającego może:
1)wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawił w ofercie, jeżeli jest to uzasadnione względami organizacyjnymi,
technicznymi należytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnować z podwykonawstwa;
3) zmienić Podwykonawcę.
6.5 wykonawca zobowiązany jest w terminie nie później niż 7 dni przed planowaną zmianą o której mowa w ust. 6.3 i 6.4 powiadomić Zamawiającego.
6.6 Szczegółowy opis o podwykonawstwie zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.
7.Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
− Definicje i minimalne parametry wyposażenia są zapisane jako obowiązujące w wykazie dostawy, SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA do SWZ -Załącznik nr 1 ( dotyczy Części I- modernizacji placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez montaż nowych elementów).
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od określonych parametrów i wymiarów do +/- 5% .
7.1 Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy przedmiot zamówienia o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie przedmioty zamówienia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w przedmiot przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty.
UWAGI DODATKOWE:
1) Zamawiający, wszędzie tam gdzie opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp oraz wszędzie tam, gdzie wymaga przestawienia określonego oznakowania dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może zastosować inne rozwiązanie (np. nowszą technologię), o ile jest w stanie zapewnić i wykazać jej równoważność w odniesieniu do wydajności i funkcjonalności oraz wymagań środowiskowych, aspektów dotyczących zdrowia, bezpieczeństwa i jakości.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż produkty równoważne zagwarantują realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, estetycznych i użytkowych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu
zamówienia. Produkty równoważne winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi produktami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (założony w opisie przedmiotu
zamówienia) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostawy;
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a)parametrów technologicznych, materiałowych i estetycznych proponowanych rozwiązań równoważnych;
b)zgodność ww. parametrów proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaproponowanymi rozwiązaniami technologicznymi;
c)gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zakładanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od określonych parametrów i wymiarów do +/- 5% zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ –SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Część I zamówienia.
d)innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych;
5) Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp. za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;
6) Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 117886,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego boiska do koszykówki przy Szkole Podstawowej w Świątkowie.
Zaprojektowano pełnowymiarowe boisko do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej w zakresie:
1) rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej wraz z wywozem gruzu;
2) przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia napowietrznej- istniejąca lokalizacja sieci jest w kolizji z
boiskiem;
3) oczyszczenia terenu z samosiejek oraz krzewów;
4) niwelacji terenu do wartości projektowanej;
5) wykonania nawierzchni poliuretanowej boiska;
6) montażu osprzętu sportowego;
7) wykonania terenu wokół boiska z kostki betonowej;
8) wyrównania terenu zielonego wokół boiska z zasianiem zieleni niskiej;
2.Przedmiot zamówienia dotyczący Część II – Przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz
wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 4 do SWZ -Projekt Budowlany (Projekt Zagospodarowania Terenu) - Poprawa stanu infrastruktury sportowej
na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz
wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie;
2) Załącznik nr 5 do SWZ- Przedmiar robót - Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec
Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole
Podstawowej w Świątkowie;
3) Załącznik nr 6 do SWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Poprawa stanu infrastruktury
sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do
wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
4) Załącznik nr 7 do SWZ- Projekt Techniczny- Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej
STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do
norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101
ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie
technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu
zamówienia towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR,
SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków
technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za
zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające
pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca
przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie
Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z
wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami.
Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub
wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania
tych materiałów lub odpadów.
4.Szczegółowy opis dotyczący podwykonawstwa zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 308943,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167835,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279316,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167835,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAGIC GARDEN Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562795303

7.3.3) Ulica: Dworcowa 52-54

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167835,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513955,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660963,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513955,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zygowscy S. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5543016870

7.3.3) Ulica: Droga do Różanny 18

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513955,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.