eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremZakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła" - IV części - III postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła" - IV części - III postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1

1.5.2.) Miejscowość: Śrem

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba76

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła" - IV części - III postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c37b59e2-2910-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018395/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła" - III postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IV: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.50.2022.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Meble - stoły, krzesła, regały, szafy
Zakup niezbędnych mebli i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z szczegółowym wykazem w celu zwiększenia dostępności 4 placówek oświatowych, w szczególności dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami. Dostawy mają zostać zrealizowane bezpośrednio do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie
Zaoferowane meble muszą posiadać odpowiedni atest lub pozwolenie na użytkowanie w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 73568,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Meble - pufy, sofy
Zakup niezbędnych mebli i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z szczegółowym wykazem w celu zwiększenia dostępności 4 placówek oświatowych, w szczególności dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami. Dostawy mają zostać zrealizowane bezpośrednio do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie
Zaoferowane meble muszą posiadać odpowiedni atest lub pozwolenie na użytkowanie w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 36881,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt elektroniczny i multimedialny
Zakup niezbędnych mebli i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z szczegółowym wykazem w celu zwiększenia dostępności 4 placówek oświatowych, w szczególności dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami. Dostawy mają zostać zrealizowane bezpośrednio do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie
Zaoferowane meble muszą posiadać odpowiedni atest lub pozwolenie na użytkowanie w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposażenie różne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30213000-5 - Komputery osobiste

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 18548,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Umeblowanie i wyposażenie biblioteki w SP5
Zakup niezbędnych mebli i wyposażenia pomieszczeń zgodnie z szczegółowym wykazem w celu zwiększenia dostępności 4 placówek oświatowych, w szczególności dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami. Dostawy mają zostać zrealizowane bezpośrednio do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskich Noblistów w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Braci Barskich w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej w Śremie
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ks. Piotra Wawrzyniaka w Śremie
Zaoferowane meble muszą posiadać odpowiedni atest lub pozwolenie na użytkowanie w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 22742,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 68747,00 zł. Najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę 97 976.88 zł. Zamawiający nie posiada środków, które pozwalałyby zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do wysokości złożonej oferty, w związku z tym konieczne stało się unieważnienie postępowania w części I zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy APLY Anna Borawska została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 17.10.2022 r. Wykonawca oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy na Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła - Zadanie nr 2: Meble - pufy, sofy. Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20795,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40405,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20795,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO Oleksiewicz spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20795,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy Moje Bambino Sp. z o.o. została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 17.10.2022 r. Wykonawca oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy na Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Dostępna Szkoła - Zadanie nr 4: Umeblowanie i wyposażenie biblioteki w SP5. Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.