eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaOpracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokali. inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy, wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokali. inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy, wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokali. inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy, wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8e8b32-336f-49b1-8ae9-99430d065ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Opracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokali. inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy, wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu projektów decyzji:
1) w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu (WZiZT) wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu w celu określenia warunków zabudowy,
2) w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULICP) wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu w celu określenia warunków zabudowy,
3) zmieniających wcześniej wydane ww. decyzje oraz korekt sporządzanych projektów decyzji, zwanych w dalej ,,projektami decyzji".
Przez projekty decyzji, rozumie się projekty decyzji wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi, analizami, wynikami analiz dla postępowania administracyjnego pod jednym znakiem sprawy.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
-Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.),
-Aktami wykonawczymi do ww. ustawy,
-Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588 z późn. zm.),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589),
-Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
-Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240),
-Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 82),
-Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia,
-Polityką przestrzenną gminy,
-Z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
3. Wykonanie zadań, określone przepisami obejmować będzie:
1) analizę materiałów wyjściowych (koncepcji, rozwiązań technicznych, uwarunkowań przyrodniczych, kulturowych, gospodarki wodnej, infrastruktury technicznej, komunikacji związanych z ochroną uzdrowiska Muszyna, Żegiestów i Złockie, wniosku itp.),
2) opracowanie analizy funkcji oraz cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu w celu określenia warunków zabudowy,
3) opracowanie części graficznej na podkładach mapowych dostarczonych przez Zamawiającego,
4) opracowanie projektu decyzji (cz. tekstowa) wraz ze wskazaniem organów i instytucji uzgadniających i opiniujących,
5) wykonanie projektu decyzji części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień oraz elektronicznej (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych),
6) wprowadzanie do sporządzonych projektów decyzji uwag i ustaleń wynikających z dokonanych uzgodnień oraz poprawianie sporządzonych projektów decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nich zawarte, bez dodatkowego wynagrodzenia,
7) ustosunkowanie się do podnoszonych zarzutów w odwołaniach od decyzji wydanych w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę projekt decyzji,
8) poprawienie i doprowadzenie do zgodności z prawem w ramach tego samego zadania bez dodatkowego wynagrodzenia projektu decyzji oraz analizy w przypadku uchylenia decyzji organu I instancji z powodu ich wadliwości przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze,
9) w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, iż po przeprowadzeniu analizy, o której mowa w pkt 1 i 2 powyżej, nie można sporządzić projektu decyzji zgodnego z przekazanym wnioskiem, sporządza on w ramach niniejszej umowy projekt decyzji o odmowie wraz z załącznikami, uzasadniając w tej decyzji przyczynę odmowy,
10) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (ilości sporządzonych projektów decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub ich zmian), z zastrzeżeniem, że liczba decyzji za jaką Wykonawca otrzyma wynagrodzenie nie może być mniejsza niż 1 decyzja,
11) przewiduje się wykonanie maksymalnie 10 projektów decyzji w trakcie trwania umowy.
Ostateczna liczba projektów decyzji będzie zależna od ilości wniosków, które wpłyną w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania tej ilości, a Wykonawca zobowiązuje się, że nie będzie z tego tytułu występował wobec Zamawiającego z żadnymi roszczeniami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW FRANCZAK BIURO PROJEKTOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343141353

7.3.3) Ulica: Szczawnik 38

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.