Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędy Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211025494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 110
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957360643
1.5.8.) Numer faksu: 957360669
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zigo@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzow.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gorzow.praca.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rynek pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędy Pracy w Gorzowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd4eda79-fb08-4524-b64e-0a88efbfd6e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00304280/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zaistniała konieczność przeprowadzenia remontu łazienek - dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych z ostatecznym terminem realizacji do 30.11.2024 r. ( umowa ROPS). PUP nie może dłużej czekać na przeprowadzenie kolejnego postępowania w trybie podstawowym ustawy - Prawo zamówień publicznych. Uprzednio prowadzone postępowanie w trybie podstawowym zostało unieważnione w związku z nie złożeniem ofert przez wykonawców. Art. 305 pkt 2 ustawy stanowi, iż można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Kierując się art. 305 pkt. 2 powyższe okoliczności uzasadniają wybór trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie zostało uwzględnione w planie zamówień na 2024, nr zamówienia PUP.2500.13.2024.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP.2500.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210453,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja i przystosowanie toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych
w budynku Powiatowego Urzędy Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258858,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258858,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258858,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-DACH Mariusz Syczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581604435
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 16
7.3.4) Miejscowość: Mieszkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 74-505
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258858,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przedłużenie subskrypcji na produkty wchodzące w skład pakietu Microsoft Office 365.
- "Remont drogi powiatowej nr 1405F Zdroisko - Rybakowo - Etap I"
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 roku dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
- Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Usługa w zakresie przewozu pacjentów Stacji Dializ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.