Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odwodnienia ul. Parkowej w Strzegomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odwodnienia ul. Parkowej w Strzegomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab5b4685-5f63-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa odwodnienia ul. Parkowej w Strzegomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 4.10.2022 r. Zamawiający, Gmina Strzegom, ogłosił za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Przebudowa odwodnienia ul. Parkowej w Strzegomiu”. Postępowanie było prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Termin składnia ofert upłynął w dniu 19.10.2022r. o godz. 10:00. W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty. Zamawiający na podst. art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnił postępowanie. Z uwagi na krótki czas pozostały do końca roku oraz konieczność wykonania odwodnienia wynikającą z częstego zalewania drogi i leżących przy drodze posesji zasadne jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki i przeprowadzenie negocjacji z jednym, wybranym wykonawcą.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4c5dd574-4317-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.20.2022.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303085,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odwodnienia ul. Parkowej w Strzegomiu w zakresie budowy sieci
kanalizacji deszczowej DN800.
Zakres robót obejmuje między innymi:
• roboty pomiarowe,
• roboty przygotowawcze i ziemne,
• rozebranie istniejących nawierzchni,
• wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem,
• roboty montażowe,
• roboty ziemne – zasypki,
• roboty drogowe
UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odtworzenia nawierzchni w asfalcie. Nawierzchnię należy odtworzyć z kruszyw łamanych oraz tłucznia kamiennego. Miejsce odtworzenia należy wysokościowo dostosować do pozostałej części jezdni/pobocza.
• regulację wysokościową wszystkich urządzeń obcych znajdujących się na trasie wykopu wraz z wymianą skrzynek,
obudów i zaworów, (w przypadku konieczności wymiana elementów na koszt Wykonawcy),
• obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca w dniu zgłoszenia odbioru przedłoży
Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem złożenia we właściwym ośrodku
geodezji kartograficznej,
• zabezpieczenie i oznakowanie robót,
• w związku z tym, iż w zakresie opracowanej dokumentacji technicznej znajdują się sieci wodociągowo – kanalizacyjne,
gazowe oraz sieci elektro-energetyczne i teletechniczne, Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty budowlane z
zachowaniem wszelkich norm i obostrzeń na podstawie obowiązujących przepisów. Dotyczy to również innych gestorów
sieci,
• po stronie Wykonawcy znajduje się realizacja uzgodnień branżowych celu zabezpieczenia infrastruktury należącej do
poszczególnych gestorów sieci. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,
• wykonawca w czasie realizacji robót zapewni nadzór branżowy z ramienia gestorów sieci przebiegających przez teren
opracowania,
• roboty należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją projektową,
• Wykonawca na czas robót jest zobowiązany do zapewnienia dojścia i dojazdu do znajdujących się w obrębie inwestycji
nieruchomości w tym budynków mieszkalnych
i garaży,
• roboty wykończeniowe.
Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy
spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub
zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granit Dariusz Pylak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842746431
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRANIT DARIUSZ PYLAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- "PRZEBUDOWA WĘZŁA CIEPLNEGO WSPÓŁPRACUJĄCEGO Z POWIETRZNĄ POMPĄ CIEPŁA NA UKŁAD POWIETRZNEJ POMPY CIEPŁA WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z KASKADĄ KOTŁÓW GAZOWYCH KONDENSACYJNYCH ZEWNĘTRZNYCH"
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.