Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f022be19-3920-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008007/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół przy ul. J. Odrowąża 19 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio pod nr P-18/24 w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Z uwagi na spełnienie wszystkich przesłanek wymienionych w art. 305 pkt 2 ustawy Pzp przedmiotowe zamówienie może zostać udzielone w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f022be19-3920-11ef-880f-0e435a8a43bc
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-33/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 979550,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa zadaszenia boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół im. Piotra Wysockiego, ul. Odrowąża 19”.
Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności założenia programowe zadaszenia istniejącego boiska wielofunkcyjnego i związane z tym wymagania, opisuje program funkcjonalno–użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
35210000-9 - Cele strzelnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMER Marcin Rybicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222482410
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie hali o konstrukcji stalowej firmie Grimar sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. 1000-lecia 8 w Lublińcu
- Dostawa bielizny jednorazowej fizelinowej
- Dostawa transparentnej antyadhezyjnej folii poliestrowej.
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Centrali IPN
- Dostawa skanerów dokumentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie FINA w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Wykonanie robót budowlanych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie remontu toalet oraz pomieszczeń socjalnych w budynku położonym w Opolu przy ul. Oleskiej 127
- Renowacja zabytków położonych w Tucholi przy pl. Zamkowym 1 (Urząd Miejski), ul. Chojnickiej 27 (kamienica mieszkalna) i ul. Świeckiej 58 (...) - Remont dachu Urzędu Miejskiego w Tucholi
- Aktualizacja dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Otrębusach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynku administracyjnego Gminy Zamość."
- DZP.26.183.2024 Wykonanie remontu dwojga schodów zewnętrznych i galerii komunikacyjnej budynku handlowo-usługowego położonego na nieruchomości przy ul. Zaolziańskiej 49 w Łodzi
więcej: Cele strzelnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.