eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzyciążPrzeprowadzenie prac konserwatorskich zabytkowej kapliczki domkowej wraz z otoczeniem w miejscowości Michałówka, Gmina Trzyciąż



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie prac konserwatorskich zabytkowej kapliczki domkowej wraz z otoczeniem w miejscowości Michałówka, Gmina Trzyciąż

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzyciąż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Trzyciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-353

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 12-3894001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzyciaz.przetargi@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzyciaz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich zabytkowej kapliczki domkowej wraz z otoczeniem w miejscowości Michałówka, Gmina Trzyciąż

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc21d956-d991-4c57-9946-1cce5bba4185

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiR 271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188292,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace budowlane związane z demontażem elementów istniejącej konstrukcji więźby dachowej i pokrycia, elementów istniejącego ogrodzenia (betonowe słupki i stalowe przęsła). Prace budowlane polegające na odcinkowym odsłonięciu fundamentów i wykonaniu izolacji pionowej (izolacja szlamowa) i poziomej (iniekcji niskociśnieniowej, dwurzędowej, wykonanej z poziomu posadzki w kapliczce). Uzupełnienie renowacyjnych tynków wewnątrz kapliczki i zewnętrznych - na elewacjach. Montaż nowych rynien i dwóch rur spustowych, nowego okna. Prace konserwatorskie - stolarka drzwiowa, zewnętrzna stopnie w wejściu do kapliczki. Montaż nowych elementów więźby i pokrycia dachu, z zabezpieczeniem istniejących tynków i elementów profilowanych, zabezpieczenie p- poż. elementów więźby dachowej. Prace terenowe - odcinkowe zasypanie odsłoniętych fundamentów, wykonanie niwelacji terenu z 10% spadkiem od ścian kapliczki, wykonanie korytka betonowego dla odprowadzenia wody deszczowej, dojścia do kapliczki i schodami zewnętrznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu alb o żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.