Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374143/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bezpieczny plac zabaw w Parku im. Szarych Szeregów – wymiana zniszczonych urządzeń zabawowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13a553a6-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezpieczny plac zabaw w Parku im. Szarych Szeregów – wymiana zniszczonych urządzeń zabawowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a553a6-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Rozbudowa placu zabaw w Parku Szarych Szeregów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341463,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie doposażenia placu zabaw w Parku Szarych Szeregów w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na prowadzenie robót demontaż oraz utylizację jak również demontaż i ponowny montaż wskazanych urządzeń zabawowych, zakup, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, relokację i montaż istniejących ławek, wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni z mat przerostowych, wykonanie obrzeży gumowych oraz założenie/odtworzenie trawników.
2.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgody na prowadzenie robót budowlanych,
b) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu trwałym ogrodzeniem,
c) demontaż oraz utylizacja istniejących urządzeń zabawowych: zestaw Kujawiak, piaskownica, bujak. Elementy/obiekty, które Zarządca Terenu uzna za wartościowe należy spaletować, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zarządcę.
d) demontaż i ponowny montaż w nowej lokalizacji istniejących urządzeń zabawowych: bujaki 2 szt.
e) zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych:
• Urządzenie zabawowe z czterema wieżami,
• Piaskownica z domkiem, tunelem i zjeżdżalnią,
f) montaż elementów małej architektury w postaci 3 szt. ławek,
g) wykonanie przepuszczalnej nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni z mat przerostowych (przede wszystkim w częściach dostosowanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózku). Obszar mat nie mniejszy niż 150 m2,
h) wykonanie obrzeży gumowych do obramowania nawierzchni z mat przerostowych,
i) założenie/odtworzenie trawników,
j) wykonanie obsługi geodezyjnej,
k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
l) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń,
m) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji,
n) wyposażenie placu zabaw oraz jego nawierzchnia musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Z uwagi na powyższe nowy plac zabaw oraz jego nawierzchnia muszą być poddane kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku. Kontrola powinna być przeprowadzona przez osobę kompetentną, niezależną od Zamawiającego i Wykonawcy oraz posiadającą odpowiednie próbniki i narzędzia. Ważne jest, aby osoby wykonujące te kontrole były kompetentne w sposób przewidziany przez normę PN-EN 1176-7. Samo posiadanie uprawnień budowlanych jest niewystarczające do przeprowadzenia kontroli placu zabaw. Badanie nawierzchni, które przeprowadza się w ramach kontroli pomontażowej, w większości przypadków wiąże się z koniecznością wykonania badania amortyzacji zgodnie z Normą PN-EN 1177. Badanie to wykonuje się specjalnym urządzeniem pomiarowym. Polega na upuszczaniu na badaną nawierzchnię modelu głowy i sprawdzeniu, czy nawierzchnia amortyzuje upadek adekwatnie do wysokości swobodnego upadku (parametr WSU) z urządzenia. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić raport i przekazać Zamawiającemu. Poddanie placu zabaw kontroli pomontażowej objęte jest zakresem niniejszej inwestycji i na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289634,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332098,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289634,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC Edukacji Jakub Strużyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321809022
7.3.3) Ulica: Stanisława Witkacego nr 23, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PAGRE Grzegorz Mamenas NIP 7272466147 REGON 100914754 - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289634,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
8.3.)Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2024 r., w tym z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia do Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii/decyzji/pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy tj. do 17.11.2024 r.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.