eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBezpieczny plac zabaw w Parku im. Szarych Szeregów - wymiana zniszczonych urządzeń zabawowych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bezpieczny plac zabaw w Parku im. Szarych Szeregów – wymiana zniszczonych urządzeń zabawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13a553a6-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpieczny plac zabaw w Parku im. Szarych Szeregów – wymiana zniszczonych urządzeń zabawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a553a6-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Rozbudowa placu zabaw w Parku Szarych Szeregów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.56.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341463,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie doposażenia placu zabaw w Parku Szarych Szeregów w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na prowadzenie robót demontaż oraz utylizację jak również demontaż i ponowny montaż wskazanych urządzeń zabawowych, zakup, dostawę i montaż urządzeń zabawowych, relokację i montaż istniejących ławek, wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni z mat przerostowych, wykonanie obrzeży gumowych oraz założenie/odtworzenie trawników.
2.Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgody na prowadzenie robót budowlanych,
b) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu trwałym ogrodzeniem,
c) demontaż oraz utylizacja istniejących urządzeń zabawowych: zestaw Kujawiak, piaskownica, bujak. Elementy/obiekty, które Zarządca Terenu uzna za wartościowe należy spaletować, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zarządcę.
d) demontaż i ponowny montaż w nowej lokalizacji istniejących urządzeń zabawowych: bujaki 2 szt.
e) zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych:
• Urządzenie zabawowe z czterema wieżami,
• Piaskownica z domkiem, tunelem i zjeżdżalnią,
f) montaż elementów małej architektury w postaci 3 szt. ławek,
g) wykonanie przepuszczalnej nawierzchni bezpiecznej piaskowej oraz nawierzchni z mat przerostowych (przede wszystkim w częściach dostosowanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózku). Obszar mat nie mniejszy niż 150 m2,
h) wykonanie obrzeży gumowych do obramowania nawierzchni z mat przerostowych,
i) założenie/odtworzenie trawników,
j) wykonanie obsługi geodezyjnej,
k) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
l) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi
w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń,
m) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji,
n) wyposażenie placu zabaw oraz jego nawierzchnia musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach PN-EN 1176 i PN-EN 1177. Z uwagi na powyższe nowy plac zabaw oraz jego nawierzchnia muszą być poddane kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku. Kontrola powinna być przeprowadzona przez osobę kompetentną, niezależną od Zamawiającego i Wykonawcy oraz posiadającą odpowiednie próbniki i narzędzia. Ważne jest, aby osoby wykonujące te kontrole były kompetentne w sposób przewidziany przez normę PN-EN 1176-7. Samo posiadanie uprawnień budowlanych jest niewystarczające do przeprowadzenia kontroli placu zabaw. Badanie nawierzchni, które przeprowadza się w ramach kontroli pomontażowej, w większości przypadków wiąże się z koniecznością wykonania badania amortyzacji zgodnie z Normą PN-EN 1177. Badanie to wykonuje się specjalnym urządzeniem pomiarowym. Polega na upuszczaniu na badaną nawierzchnię modelu głowy i sprawdzeniu, czy nawierzchnia amortyzuje upadek adekwatnie do wysokości swobodnego upadku (parametr WSU) z urządzenia. Z przeprowadzonej kontroli należy sporządzić raport i przekazać Zamawiającemu. Poddanie placu zabaw kontroli pomontażowej objęte jest zakresem niniejszej inwestycji i na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289634,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332098,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289634,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC Edukacji Jakub Strużyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321809022

7.3.3) Ulica: Stanisława Witkacego nr 23, lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PAGRE Grzegorz Mamenas NIP 7272466147 REGON 100914754 - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289634,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Sekcja VIII Umowa
8.3.)Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 29 listopada 2024 r., w tym z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i złożenia do Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii/decyzji/pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy tj. do 17.11.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.