Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00417258/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Kaliszu przy ul. Asnyka 56a oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w archiwum sądowym w budynku przy ul. Kilińskiego 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627657903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kalisz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kalisz.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caa4ed71-5dc9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Kaliszu przy ul. Asnyka 56a oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w archiwum sądowym w budynku przy ul. Kilińskiego 132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa4ed71-5dc9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111205/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Ochrona fizyczna i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Kaliszu przy ul. Asnyka 56a oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w archiwum sądowym w budynku przy ul. Kilińskiego 13"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.262.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518069,86
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) usługi ochrony osób i mienia świadczone na rzecz Sądu Rejonowego w Kaliszu w budynku przy ul. Asnyka 56a wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej oraz prowadzenie szatni dla interesantów znajdującej się w pomieszczeniu ochrony (2 pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej – całodobowo w dni robocze, weekendy oraz święta – 48 godzin dziennie, razem – 17 568 godzin). Wykonawca zapewni także możliwość skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej, złożonej z nie mniej niż 2 osób posiadających co najmniej kwalifikacje pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, pozostających w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony lub upoważnionego pracownika Zamawiającego.
b) monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w użyczonych pomieszczeniach na pierwszej i drugiej kondygnacji budynku przy ul. Kilińskiego 13 z przeznaczeniem na archiwum zakładowe i przekazywanie odpowiadających tym sygnałom informacji Sądowi Rejonowemu w Kaliszu przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W pomieszczeniach, o którym mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający posiada zamontowane: System Sygnalizacji Włamania (SSW) oraz System Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz rolety antywłamaniowe sterowane pilotem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poza zapisami paragrafu 3 SWZ, zawiera również załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608167,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738257,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 608167,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TS SERVICE Sp. z o.o. Sp. K.; PROTECTOR Sp. z o.o.; PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 608167,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-30 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Marcinki, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Zakup ambulansu typu C na potrzeby ZRM oraz samochodu do transportu osób dializowanych
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Kalisz GT-1 w miejscowości Kalisz
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zakładu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Usług, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.