Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421647/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby funkcjonowania Punktu Konsultacyjnego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 12 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.darlowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 na potrzeby funkcjonowania Punktu Konsultacyjnego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8b868e-5b64-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2022 / EI.7013.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń, który zakłada:
- wyburzenia ściany dzielącej dwa pomieszczenia oraz w pomieszczeniu toalety;
- demontaże istniejących drzwi wewnętrznych;
- demontaże istniejących urządzeń sanitarnych;
- demontaże istniejących urządzeń elektrycznych (lampy, gniazda wytykowe itp.);
- zamurowania;
- wykonanie nowych gniazd elektrycznych oraz dostosowanie instalacji oświetleniowej;
- wyrównanie istniejących tynków, gładzenie i malowanie ścian i sufitów;
- wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z montażem białego montażu;
- wykonanie glazury w pomieszczeniu toalety;
- wykonanie posadzek gresowych;
- montaż nowych drzwi.
Gruz budowalny należy zutylizować we własnym zakresie zgodnie z przepisami szczegółowymi.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót do wykonania.
Przedmiar robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124121,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124121,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124121,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Marketing Andrzej Starzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330214748
7.3.3) Ulica: E. Plater 16a/2
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I MARKETING ANDRZEJ STARZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I MARKETING ANDRZEJ STARZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124121 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Zwiernik, gmina Pilzno (budowa przyszkolnej hali sportowej) - w ramach Programu Olimpia
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.