Og³oszenie z dnia 2023-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00472970/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00551418/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci ¦wi±tki w gminie ¦wi±tki.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WI¡TKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 87
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wi±tki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiatki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci ¦wi±tki w gminie ¦wi±tki.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7a2d8a2-731e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00461432
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056697/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody raz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci ¦wi±tki.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie objête dofinansowaniem na operacje typu “Gospodarka wodno-¶ciekowa” realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Dzia³anie: Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, Poddzia³anie: “Inwestycje zwi±zane z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7a2d8a2-731e-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b7a2d8a2-731e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin
6. Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce
„Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których
mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego
zastosowania.
11. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty2, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci, „Formularza do komunikacji”).
12. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przed.”.
13. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
14. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ
dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Plat. e-Zamówienia.
15. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦wi±tki – S³awomir Kowalczyk;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wi±tki jest Pan Tomasz Trzcia³kowski, Tel. 511793443, Email:
kontakt@idpo.pl, Zespó³ abi.olsztyn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w
miejscowo¶ci ¦wi±tki w gminie ¦wi±tki.", znak postêpowania: ROS.271.13.2023, prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pod nazw± „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci
¦wi±tki w gminie ¦wi±tki” jest objête dofinansowaniem na operacje typu “Gospodarka wodno-¶ciekowa” realizowane w
ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Dzia³anie: Podstawowe us³ugi i odnowa wsi na
obszarach wiejskich, Poddzia³anie “Inwestycje zwi±zane z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów
ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii”.
Inwestycja bêdzie realizowana w formule zaprojektuj- wybuduj.
Opis realizowanych zadañ znajduje siê w Projekcie Funkcjonalno-U¿ytkowym.
W ramach zadania zostan± zaprojektowane i wykonane:
• przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody zlokalizowana zosta³a na dzia³kach nr 11- 30/16 i 11-29/4 w
miejscowo¶ci ¦wi±tki,
• budowa kanalizacji sanitarnej zlokalizowana zosta³a na dzia³kach nr 11- 133/5 i 11-252/3 w miejscowo¶ci ¦wi±tki w gminie
¦wi±tki.
Szczegó³owy opis zadañ do zrealizowania znajduje siê w Projekcie Funkcjonalno-U¿ytkowym. Za³±cznik nr 7
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za ca³y przedmiot zamówienia (Gr)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usuniêcie awarii w okresie gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci
cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna
tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 3 000 000,00 z³
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody nie mniejszej ni¿ taka której
¶rednie zu¿ycie dobowe wynosi 200,0 m3/d i ¶rednie roczne zu¿ycie wody oko³o73 000,0 m3/rok
oraz
- co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie kanalizacji o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km,
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania siê jedn± inwestycj±, w trakcie której Wykonawca wykonywa³
wy¿êj wskazane zadania.
b) wyka¿e, ¿e do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.), oraz przepisami Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.
2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych
przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220) lub zgodnie z
wcze¶niej obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi uznawania kwalifikacji, w specjalno¶ci: - uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i instalacyjnej, w zakresie sieci
wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w
pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie. Liczone po zsumowaniu okresów zatrudnienia na stanowisku
kierowniczym. Dopuszcza siê ¿eby jedna osoba posiada³a wszystkie lub kilka wymaganych uprawnieñ.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego
³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 3 000 000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX
ust. 1 pkt 2) lit. b), wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci
oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminuzwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym
w Jonkowie oddz. w ¦wi±tkach nr rachunku
63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty
w postêpowaniu: „Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci
¦wi±tki w gminie ¦wi±tki.”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje
Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy,
który nie wniesie wadium lub wniesie wadium
w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y
wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na
podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
8. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo
i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w
art. 98 ust. 6 PZP.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowieniePe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem
siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
16. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego
rejestru.
17. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 16, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do
tych dokumentów.
18. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 16, Zamawiaj±cy ¿±da
od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Pe³nomocnictwo powinno byæ zgodne z ust. 15.
19. Ust. 16-18 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach
okre¶lonych w art. 118 ustawy
lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu doumowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy
Zmiany umowy okre¶lone zosta³y w paragrafie 16 umowy -za³±cznik nr 6
Projektowane postanowienia umowy dotycz±ce przedmiotu niniejszego zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 6 do
SWZ stanowi±cego projekt umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty innowacyjne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma ezamówienia Identyfikator postêpowania ocds-148610-b7a2d8a2-731e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uzasadnienie niedokonania podzia³u postepowania na czê¶ci:Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na fakt, i¿ dokumentacja PFU stanowi zintegrowane ze
sob± elementy prac projektowych, których nie mo¿na dzieliæ. Jej poszczególne elementy s± ze sob± nierozerwalnie
zwi±zane zarówno pod wzglêdem technicznym jak i organizacyjnym. Powy¿sze mo¿e utrudniæ lub uniemo¿liwiæ koordynacje
wielobran¿owych prac projektowych prowadzonych przez kilka podmiotów, czego konsekwencj± bêdzie zagro¿enie
w³a¶ciwego wykonania zamówienia. W przypadku podzia³u zamówienia na czê¶ci, nierozstrzygniêcie jednej z wydzielonych
czê¶ci uniemo¿liwi³oby realizacjê ca³ego zadania. Dlatego zasadnym jest nie dzieliæ zamówienia na czê¶ci. Ponadto
realizacja zamówienia przez jednego Wykonawcê obni¿y koszty inwestycji oraz da Wykonawcy realizuj±cemu niniejszy
przedmiot zamówienia, mo¿liwo¶æ uczestniczenia w zamówieniu od samego pocz±tku, co finalnie ma siê prze³o¿yæ dla
Zamawiaj±cego na gwarancjê osi±gniêcia celu o jak najlepszych parametrach, zgodnych z oczekiwaniami stawianymi w
SWZ wraz z za³±cznikami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, D£UGOSZA I ¯EROMSKIEGO)
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni pró¿niowo-t³ocznej w miejscowo¶ci Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.