eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie pomieszczeń socjalnych w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pomieszczeń socjalnych w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skop@poznan.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,106969,7d5d63b1d7a48601a1a774c8e8d4a88a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pomieszczeń socjalnych w budynku B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb39ef6f-6653-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045065/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonanie pomieszczeń socjalnych w budynku "B" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Działając na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w postępowaniu o nazwie "Wykonanie pomieszczeń socjalnych w budynkach A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu" założono możliwość zlecenia prac podobnych (do 100% prac podobnych, zatem zasadne jest skorzystanie z przewidywanego trybu w celu zrealizowania wnioskowanego zadania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.56.2022.4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169968,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomieszczeń socjalnych na parterze oraz na I i IV piętrze w budynku „B” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3.1 do zaproszenia), przedmiarach (załącznik nr 3.2 do zaproszenia), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3.3 do zaproszenia), projekcie wykonawczym branży elektrycznej (załącznik nr 3.4. do zaproszenia) oraz schematach i rzutach (załącznik nr 3.5 do zaproszenia), które stanowią załącznik nr 3 do zaproszenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "A-Z" Zdzisław Filipiak sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634626349

7.3.3) Ulica: ul. Poprzeczna 3

7.3.4) Miejscowość: Owińska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace elektryczne: MZ-ELEKTROSYSTEM Maciej Zalewski, montaż wykładzin PCV: Q BA--BUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Janusz Kubiak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.