Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00398537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00399431/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód powodziowych – remont infrastruktury: drogi ppoż., szlaki zrywkowe oraz urządzenia odwadniające (sączki) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48507784217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eaf05b7f-447b-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie szkód powodziowych – remont infrastruktury: drogi ppoż., szlaki zrywkowe oraz urządzenia odwadniające (sączki) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaf05b7f-447b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017703/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Usuwanie szkód powodziowych – remont infrastruktury: drogi ppoż., szlaki zrywkowe oraz urządzenia odwadniające (sączki) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1026347,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu szkód powodziowych – remoncie infrastruktury: dróg ppoż., szlaków zrywkowych oraz urządzeń odwadniających (sączków) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary odpowiednie dla poszczególnych części postępowania, które są załącznikami nr 1a-1d do SWZ.
4.3. Przedmiot zamówienia został podzielone na 4 części:
Część I: Usuwanie skutków powodzi w O.O. Cyl. – naprawa dróg ppoż. w oddz. 11, 13a, 80, 82, 71.
Zakres robót w niniejszej części obejmuje: roboty ziemne, podbudowy i nawierzchnie, odwodnienie, roboty uzupełniające.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zasadami obowiązującymi w Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi także we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.6. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.
4.7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów (kruszywo) z piaskowca magurskiego z kamieniołomów w odl. do 50 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 401662,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu szkód powodziowych – remoncie infrastruktury: dróg ppoż., szlaków zrywkowych oraz urządzeń odwadniających (sączków) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary odpowiednie dla poszczególnych części postępowania, które są załącznikami nr 1a-1d do SWZ.
4.3. Przedmiot zamówienia został podzielone na 4 części:
Część II: Usuwanie skutków powodzi w O.O. Stonów – naprawa drogi ppoż. (główna wywozowa z leśnictwa) w oddz. 53, 54, 55 oraz usuwanie skutków powodzi w O.O. Stonów – naprawa szlaków zrywkowych w oddz. 57/58, tzw. Kubusiowa oddz. 57, 56, 8, szlak zrywkowy w oddz. 63, 64, 65.
Zakres robót w niniejszej części obejmuje: roboty ziemne, podbudowy i nawierzchnie, odwodnienie, roboty uzupełniające.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zasadami obowiązującymi w Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi także we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.6. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.
4.7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów (kruszywo) z piaskowca magurskiego z kamieniołomów w odl. do 50 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 364211,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu szkód powodziowych – remoncie infrastruktury: dróg ppoż., szlaków zrywkowych oraz urządzeń odwadniających (sączków) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary odpowiednie dla poszczególnych części postępowania, które są załącznikami nr 1a-1d do SWZ.
4.3. Przedmiot zamówienia został podzielone na 4 części:
Część III: Usuwanie skutków powodzi w O.O. Sokolica – naprawa szlaków zrywkowych w oddz. 39a, 40, wjazdu na Nową Drogę, wjazdu na składnicę Serpentyna.
Zakres robót w niniejszej części obejmuje: roboty ziemne, podbudowy i nawierzchnie, odwodnienie.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zasadami obowiązującymi w Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi także we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.6. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.
4.7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów (kruszywo) z piaskowca magurskiego z kamieniołomów w odl. do 50 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 60997,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu szkód powodziowych – remoncie infrastruktury: dróg ppoż., szlaków zrywkowych oraz urządzeń odwadniających (sączków) na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary odpowiednie dla poszczególnych części postępowania, które są załącznikami nr 1a-1d do SWZ.
4.3. Przedmiot zamówienia został podzielone na 4 części:
Część IV: Usuwanie skutków powodzi w O.O. Orawa – naprawa drogi ppoż. w oddz. 95c/96d oraz usuwanie skutków powodzi w O.O. Orawa – naprawa szlaków zrywkowych w oddz. 93b, 90 i 91, 98b, 100, 101a, 101c.
Zakres robót w niniejszej części obejmuje: roboty ziemne, podbudowy i nawierzchnie, odwodnienie, roboty uzupełniające.
4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zasadami obowiązującymi w Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi także we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.6. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.
4.7. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów (kruszywo) z piaskowca magurskiego z kamieniołomów w odl. do 50 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 199475,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381936,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707609,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381936,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa DRWAL Export - Import Matonog Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491876370
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 68, 68
7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381936,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318807,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486693,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318807,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukmar Łukasz Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121518720
7.3.3) Ulica: Zawoja
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318807,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50714,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58631,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50714,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa DRWAL Export - Import Matonog Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491876370
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 68, 68
7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50714,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171085,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273276,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171085,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa DRWAL Export - Import Matonog Józef
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491876370
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 68, 68
7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA DRWAL EXPORT IMPORT MATONOG JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171085,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.