eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fa3cda-c5bb-494e-b5f2-7292647ae210

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Roczne przeglądy kotłów gazowych w zasobach KZGM (lokale mieszkalne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.079.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania rocznych przeglądów 363 kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24kW w instalacjach etażowych centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (Oddziały Eksploatacji EB1-EB6).
Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24 kW obejmuje następujący zakres czynności:
1) Wyczyszczenie wnętrza urządzenia i obudowy,
2) Wyczyszczenie wymiennika pierwotnego po stronie przepływu gazów spalinowych,
3) Wyczyszczenie palnika głównego,
4) Sprawdzenie wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha,
5) Sprawdzenie prawidłowego działania zapalacza lub elektronicznego zapłonu,
6) Kontrola właściwego działania palnika w fazie c.o. i c.w.u.,
7) Skuteczność działania elektrycznego głównego wyłącznika umieszczonego na kotle,
8) Skuteczność działania termostatu c.o. i c.w.u.,
9) Sprawdzenie szczelności obiegu gazowego,
10) Sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,
11) Sprawdzenie szczelności obiegów wody i śladów utleniania na złączkach,
12) Sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa,
13) Kontrola i czyszczenie syfonów (dotyczy kotłów kondensacyjnych),
14) Kontrola funkcjonowania regulatora pokojowego,
15) Wizualna kontrola przewodów powietrzno-spalinowych (dotyczy kotłów TURBO
i kondensacyjnych),
16) Sprawdzenie działania zaworu trójdrogowego,
17) Przegląd pompy wodnej
18) Kontrola uszczelek i ich wymiana.
Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądu 363 kotłów gazowych dwufunkcyjnych w okresie obowiązywania umowy, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia (w szczególności w przypadkach, o których mowa w pkt 4, lub z innych przyczyn, np. w braku dostępu do lokalu w związku ze stanem epidemii), co uprawnia Zamawiającego do procentowej zmiany wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia nie może być większa niż 20% wartości umowy określonej w § 4 ust. 2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
Zestawienie adresowe lokali objętych kontrolą, wykaz rodzajowy oraz ilościowy kotłów zawiera Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy. W przypadku zmian liczby lokali administrowanych przez Zamawiającego oraz dokonanych zmian w ich wyposażeniu Zamawiający jest uprawniony do zmiany liczby lokali objętych umową. Zawiadomienie o zmianach oraz nowy wykaz lokali Zamawiający przekaże z 14 dniowym wyprzedzeniem.
Szczegółowy zakres usług, wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, zaangażowanych w realizację zamówienia.
Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151806,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151806,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151806,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domat Śląski Klewaniec Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261003609

7.3.3) Ulica: Brzozowa

7.3.4) Miejscowość: Boruszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151806,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.