Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00291253/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00310535/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja ulic: Jagiełły, Mazurskiej i Inwalidów w Olsztynku wraz modernizacją infrastruktury” /postępowanie drugie/
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895195453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja ulic: Jagiełły, Mazurskiej i Inwalidów w Olsztynku wraz modernizacją infrastruktury” /postępowanie drugie/2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97138d31-13c1-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022421/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja ulic: Jagiełły, Mazurskiej i Inwalidów w Olsztynku wraz modernizacją infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn. „Modernizacja ulic: Jagiełły, Mazurskiej i Inwalidów w Olsztynku wraz modernizacją infrastruktury” został przewidziany do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”, zgodnie ze wstępną promesą Nr 01/2021/021/PolskiLad oraz Uchwałą Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowę następujących ulic:
1) ul. Mazurska: dł. 223,84 mb, wykonanie jezdni z betonu asfaltowego, chodników, zjazdów z kostki betonowej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowa wodociągu;
2) ul. Inwalidów: 369,28 mb, wykonanie jezdni z betonu asfaltowego, chodników i zjazdów z kostki betonowej oraz kanalizacji deszczowej;
3) ul. Jagiełły: dł. 330 mb, wykonanie jezdni z kostki kamiennej, chodników i zjazdów z kostki betonowej oraz kanalizacji deszczowej, wodociągu i sieci gazowej, przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1435N.
3.1. Przedmiot zamówienia obejmują część projektu budowlanego, który jest załącznikiem do decyzji pozwolenia na budowę numer Ok/12/2017 z dnia 14 czerwca 2017 r. wydanej przez Starostę Olsztyńskiego. Dokumentację projektową stanowią:
1) Proj.zagospodarowania terenu,
2) Proj. archi. – bud. drogowy,
3) Proj. arch. – bud. budowy i przebudowy kanalizacji deszczowej,
4) Proj.arch. – bud. przebudowy sieci gazowej,
5) Proj. arch. – bud. przebudowy przyłączy wody oraz kanalizacji sanitarnej,
6) Proj. arch. – bud. – wykonawcy przebudowy sieci teletechnicznych,
7) Proj. wyk. drogowy,
8) Proj. wyk. przebudowy sieci gazowej,
9) Proj.wyk. przebudowy przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej,
10)Proj.wyk. przebudowy sieci teletechnicznych,
11)Informacja dotycząca BIOZ
12)Szczegółowe specyfikacje techniczne
13)Opina geotechniczna opracowana przez Zakład Geologiczny „GEOSERVIS”.
Powyższa dokumentacja wykonana przez Pracownię Projektowania i Nadzoru „HIT”, Paszczyna 165, 39-207 Brzeźnica
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) Projekt arch. - bud. przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej w ulicy Mazurskiej, Inwalidów i Jagiełły w Olsztynku,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Odpis z protokołu z narady koordynacyjnej wraz z załącznikami.
Powyższa dokumentacja wykonana przez Inwestycje Ochrony Środowiska Jan Żemajtys, ul. Grunwaldzka 18/10, 10-123 Olsztyn. Zamieszczono jako załącznik – „Projekt architektoniczno-budowlany przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej”. Na potrzeby realizacji przedmiotowego zakresu Zamawiający uzyskał zaświadczenie Starosty Olsztyńskiego z dnia 22 kwietnia 2022 r. numer BI-II.6743.13.9.2022.JS.17.
4. Przed rozpoczęciem robót wszystkie istniejące punkty osnowy geodezyjnej i repery należy zabezpieczyć lub przenieść poza zasięg terenu budowy. Czynności te należy zlecić uprawnionemu geodecie i najlepiej wykonać je przed rozpoczęciem robót budowlano-drogowych. Nową lokalizację ww. punktów ustali geodeta.
5. Przebieg wszystkich ulic objętych przedmiotem zamówienia jest historycznie ustalony i w tym zakresie zasadniczo nic się nie zmienia.
6. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, a następnie uzyskać zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Olsztynie czasową organizację ruchu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i zagospodarowania we własnym zakresie nadmiaru ziemi po robotach ziemnych, gruzu betonowego, materiałów rozbiórkowych, elementów małej architektury (kosze, ławki, itp.) oraz utylizacji
odpadów (wraz z poniesieniem opłat z tym związanych), z zastrzeżeniem, że materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego oraz elementy małej architektury w dobrym stanie (odzyskowe) nadające się do ponownego wbudowania i spaletyzowane pozostają własnością Zamawiającego i winny być przekazane na magazyn materiałów odzyskowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w granicach miasta lub w odległości do 3,5 km od granic miasta. Materiały sztukowe oraz materiały w metrach kwadratowych przygotowane przez Wykonawcę do transportu na składowisko muszą być złożone na paletach, które Wykonawca zapewni i sfinansuje we własnym zakresie.
8. Wykonawca ma w obowiązku powiadomienie wszystkich gestorów sieci o prowadzonych pracach. Po stronie Wykonawcy leży koszt wszelkich nadzorów z tym związanych.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od zarządcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do jej wprowadzenia poprzez montaż znaków pionowych oraz poziomych, a także urządzeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
10. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie w trakcie robót budowlanych obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133), w tym wykonywanie na bieżąco inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót i sporządzanie powykonawczej dokumentacji geodezyjno–kartograficznej w formie i liczbie egzemplarzy zgodnej z wymaganiami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
11. Nadzór geologiczny. Na czas przygotowania podłoża gruntowego, należy ustanowić nadzór geologiczny.
12. Dla zadania wydano pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie nr 782/2018 znak IZNR.5142.574.2018.zk z dnia 30 lipca 2018 r., które stanowi załącznik SWZ oraz decyzja Warmińsko- Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie znak: IZNR.512.574.2018.zk.at z dnia 30.12.2020 r.,
która stanowi załącznik do SWZ.
13. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi wydanymi przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przedmiotowa inwestycja planowana jest na terenie podlegającym prawnej ochronie konserwatorskiej wg art. 7 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami na podstawie decyzji WKZ z dnia 20 lutego 1961 r. wpisującej
założenie urbanistyczne miasta Olsztynka leżące w obrębie murów obronnych oraz obszar o promieniu 50 m od fortyfikacji miejskich do rejestru zabytków nieruchomych woj. warmińsko-mazurskiego z dnia 1 września 1992 r. wpisującej
nawarstwienia kulturowe starego miasta Olsztynka wraz z zamkiem do rejestru zabytków- archeologicznych woj. warmińsko- mazurskiego.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały nadzór archeologiczny nad wszelkimi robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach niniejszego zamówienia.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania terenu po przeprowadzanych badaniach archeologicznych oraz - o ile wystąpi taka konieczność - do wymiany gruntu w obszarze prowadzonych robót budowlanych w celu uzyskania odpowiedniej nośności podłoża tj. grupa nocności G1.
16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie i pokrewne do opracowań, projektów, rysunków fotografii lub innych materiałów objętych ww. prawami.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, opisywane w każde jtakiej normie,ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
18. Ze względu na fakt, iż jest to kolejne postępowanie dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia Zamawiający zachęca do zapoznania się z pytaniami o odpowiedziami do SWZ które, wpłynęły w poprzednim postępowaniu.
Zamawiający opracował załącznik nr 12 do SWZ który, stanowi zbiorcze zestawienie zadanych wcześniej pytań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5282221,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5686076,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5282221,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RaWik Grzegorz Kasperowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393467252
7.3.4) Miejscowość: Drwęck
7.3.5) Kod pocztowy: 11-015
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca powierza Podwykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja, ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża część przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
roboty związane z nawierzchniami asfaltowymi, ul. Mazurska – wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, ul. Inwalidów – wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, nawierzchnie z betonu asfaltowego wykonywane w zakresie przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1435N.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5282221,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Olsztynek w 2025 roku
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
- Wykonanie dróg dla pieszych i przejścia dla pieszych w ciągu ul. Leśnej w Olsztynku
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.