eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NagłowiceDowóz uczniów do/z placówek oświatowych w gminie Nagłowice w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do/z placówek oświatowych w gminie Nagłowice w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9

1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do/z placówek oświatowych w gminie Nagłowice w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-030092f9-56ad-49d4-8c6f-fc3aa5145033

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022091/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do/z placówek oświatowych w gminie Nagłowice w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 415104,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do/z placówek oświatowych w gminie Nagłowice w roku szkolnym 2024/2025”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów do/z placówek oświatowych na trasie: miejsce zamieszkania- szkoła-miejsce zamieszkania, w okresie roku szkolnego 2024/2025,
tj. od 2 września 2024r. do zakończenia zajęć dydaktycznych w roku 2025 roku, tj. do 27 czerwca 2025 r. we wszystkie dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne w szkołach.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Dowóz uczniów do/z Zespołu Placówek Oświatowych w Nagłowicach
B. Dowóz uczniów do/z Zespołu Placówek Oświatowych w Warzynie Pierwszym

Dowóz uczniów do/z Zespołu Placówek Oświatowych w Nagłowicach na trasach

Trasa nr 1 :
DOWOZY PORANNE
autobus obsługuje 2 trasy
Brynica Mokra- Zdanowice- Zdanowice "Zawodzie"- Nowa Wieś- Nagłowice 33 uczniów

Ślęcin- Nagłowice 43 uczniów
Łącznie 30 km

ODWOZY POPOŁUDNIOWE
-wyjazd godzina 13.40 Nagłowice- Ślęcin- Jaronowice- Kuźnice- Nagłowice 56 uczniów, trasa 20 km

Trasa nr 2 :
DOWOZY PORANNE
Jaronowice- Kuźnice- Trzciniec (wszystkie drogi) – Nowa Wieś (Ignaców) - Nagłowice-
73 uczniów, trasa 30 km

ODWOZY POPOŁUDNIOWE
-wyjazd godzina 13.40 Nagłowice- Rakoszyn – Nowa Wieś (Ignaców) - Trzciniec- Nagłowice 63 uczniów, trasa 35 km

-wyjazd :
godzina 15.15 poniedziałek
godzina 14.30 od wtorku do piątku

trasa:Nagłowice- Ślęcin- Jaronowice- Kuźnice-Rakoszyn- Trzciniec 27 uczniów, trasa 21 km

Dowóz uczniów do/z Zespołu Placówek Oświatowych w Warzynie Pierwszym

Trasa nr 3:

Wymagany jest autobus na co najmniej 52 osoby
DOWOZY PORANNE
- Deszno Biały Ogon- Warzyn, 52 uczniów
- Zagórze za torami- Warzyn, 31 uczniów

ODWOZY POPOŁUDNIOWE
-Warzyn- Zagórze za torami - Deszno Biały Ogon, 52 uczniów
-Warzyn - Zagórze za torami - Deszno Biały Ogon, 31 uczniów
Razem trasy długości 56 km

Łączna dzienna ilość km dla całego zamówienia wynosi- 192 km
Zamawiający przyjął 188 dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, co w ciągu roku szkolnego stanowi 364 096,00 km trasy do pokonania przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega, że podana ilość kilometrów jest jedynie ilością niezbędną do wyliczenia wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia i może nie stanowić rzeczywistej ilości kilometrów do przejechania.

3. Warunki ogólne dotyczące wszystkich tras

- Dowozy realizowane będą w dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych oraz dni ustawowo wolnych lub ustalonych przez MEN albo Dyrektora szkoły dniami wolnymi od nauki lub innymi nieprzewidzianymi przerwami niezależnymi od Zamawiającego (np. konieczność prowadzenia nauki zdalnej).
- Dane podane w SWZ są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie
w trakcie roku szkolnego. Zmianie mogą ulec: przebieg i długość tras, ilość kursów, liczba uczniów, a także ilość i miejsca przystanków.
- zaleca się sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilość dowożonych uczniów i dostosować je do posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty ewentualnej wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
- Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu.
- Szczegóły związane z dowozem i odwozem tj. ilość kursów, liczba uczniów, godziny przywozu odwozu, miejsca wsiadania i wysiadania, będą ustalane przez dyrektorów poszczególnych szkół z wybranymi oferentami po opracowaniu planów zajęć lekcyjnych.
- Wszystkie kursy są kursami zamkniętymi i w czasie dowozów w autobusie mogą przebywać tylko osoby uprawnione.
- Oferenci zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu
i w drodze powrotnej
Wielkość lub ilość pojazdów na całej trasie lub na danym odcinku trasy należy dostosować do ilości osób przewożonych , tak żeby każdy uczeń miał miejsce siedzące.
- Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów zapewnia Zamawiający. W uzgodnieniu
z dyrekcją szkoły oferenci zapewniają bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie.
- Na każdą trasę Zamawiający zapewnia jednego opiekuna, który wsiada w miejscu swojego zamieszkania (dowozy poranne) i z tego miejsca rozpoczyna się punkt początkowy trasy, natomiast w przypadku odwozów popołudniowych opiekun wsiada pod szkołą - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych. Dowożenie dzieci odbywać się ma środkami transportu z aktualnym przeglądem technicznym, odpowiednio oznakowanymi i ubezpieczonymi.
- Wykonawca ma obowiązek zapewnienia w pełni sprawnego taboru zastępczego na wypadek wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających realizacje dowozu pojazdem wskazanym przez przewoźnika w dokumentacji przetargowej.
- Zamawiający wymaga aby pojazdy wyposażone były w klimatyzację.
- Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia z tytułu gotowości do wykonania zamówienia w przypadku jeżeli wykonanie niniejszej umowy stanie się niemożliwe
z przyczyn od stron niezależnych w szczególności ze względu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajęć szkolnych z jakichkolwiek przyczyn, w tym w związku z obowiązywaniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego.
- Przewoźnik oświadcza, że w razie awarii pojazdu lub innych nie przewidzianych zdarzeń zobowiązuje się bez dodatkowej opłaty wysłać natychmiast podmianę innego sprawnego środka transportowego, w czasie max do 3 godzin, od wystąpienia awarii
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane na podstawie faktury VAT, sporządzanej przez Wykonawcę co miesiąc, w wysokości ustalonej w oparciu o stawki podane w przetargu
i faktycznie przejechane kilometry w ramach wykonanych kursów.
- Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację kursów, którą w imieniu Zamawiającego poświadczają opiekunowie sprawujący opiekę nad dziećmi (opiekun wsiadając i wysiadając z autobusu będzie miał obowiązek spisania stanu licznika pojazdu, co będzie stanowiło potwierdzenie przejechanych kilometrów podlegających fakturowaniu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458419,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VICO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621827348

7.3.3) Ulica: GARTATOWICE 40

7.3.4) Miejscowość: KIJE

7.3.5) Kod pocztowy: 28-404

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.