Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372987/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bisztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9422431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4e2885-2d5e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie gminy Bisztynek – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania:
1) Zadanie 1 - Przedmiotem zadania są roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie ulic: Spółdzielców, Orzeszkowej, Asnyka, Prusa, Sportowej w Bisztynku wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej na podstawie pozwoleń na budowę Nr Bi-240/18 z dnia 14.09.2018r. i Nr Bi-58/24 z dnia 04.04.2024r.
2) Zadanie 2 - Przedmiotem zadania są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prac poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowych (zakres dokumentacji został opisany w PFU). Zakres robót budowlanych obejmuje:
I. Przebudowę drogi gminnej nr 122506N ul. Górnośląska nr 122510N i ul. Miarki w Bisztynku,
II. Przebudowę drogi gminnej w msc. Nisko,
III. Przebudowę drogi gminnej w msc. Sątopy-Samulewo,
IV. Przebudowę drogi gminnej nr 122013N w Sątopach,
Zadanie 2 podzielono na 2 etapy:
a) etap I zadania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych opisanych w § 2, niezbędnych do wykonania inwestycji. Etap I obejmuje:
— opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji przebudowy dróg gminnych, a następnie niezwłoczne przekazanie koncepcji Zamawiającemu do zatwierdzenia,
— rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych,
— na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa uzyskanie pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRiD),
— pełnienia nadzoru autorskiego w ramach opracowanych dokumentacji projektowych,
— wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych (projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych; projekt architektoniczno– budowlany; projekt techniczny; niezbędne opinie, uzgodnienia i pozwolenia, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie, obejmujące w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, o którym mowa w § 2, a następnie niezwłoczne przekazanie projektów Zamawiającemu do zatwierdzenia,
— wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu stałej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem koniecznych opinii i uzgodnień) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
b) etap II zadania obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w oparciu o opracowane dokumentacje projektowe, wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Do rozpoczęcia etapu II będzie można przystąpić po opracowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę dokumentacji projektowych, zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych odbędzie się w oparciu o powstałe dokumentacje projektowe, warunki właściwych organów i instytucji, SWZ oraz niniejszą umowę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 11 do SWZ), Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU- załącznik nr 12 do SWZ), Dokumentacji projektowej (załącznik nr 13 do SWZ), Przedmiarach robót (załącznik nr 14 do SWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB – załącznik nr 15 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5574554,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6554139,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5574554,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie i Budowlane Waldemar Komsta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431811014
7.3.3) Ulica: Sportowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bisztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR KOMSTA - USŁUGI BRUKARSKIE I BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5574554,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.