Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00319433/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00321335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Radzanowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-451
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.radzanowo.bipgmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Radzanowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3974b6-2547-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003519/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wymiana oświetlenia ulicznego na oświetlenie ledowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia realizacja zadań:
1) Zadanie 1: Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Radzanowo finansowanych ze środków własnych Gminy Radzanowo.
2) Zadanie 2: Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Radzanowo finansowanych ze środków Funduszu Sołeckiego i Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw.
2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego 45 szt. lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV, w miejscowościach na terenie Gminy Radzanowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527210-1 - Latarnie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720
7.3.3) Ulica: Zajączkowo 35A
7.3.4) Miejscowość: Miłobadz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-111
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.