Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00503195/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00506635/01 - Wynik z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa standardów technicznych dróg powiatowych nr 1715W i 1704W w Powiecie Kozienickim na terenie którego funkcjonowały zlikwidowane PGRy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach
1.2.) Oddział zamawiającego: ZDP Kozienice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230860
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleksandrówka, Serdeczna 3
1.4.2.) Miejscowość: Kozienice
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 486142730
1.4.8.) Numer faksu: 486142730
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkozienice@orange.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-kozienice.bip-e.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461670
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00461195
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki Przed zmianą:
art . 301 ust. 1 pkt 3 ustawy ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego;
Po zmianie:
art . 301 ust. 1 pkt 3 ustawy ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
Art 301 ust.1. pkt 4. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia na roboty budowlane zamawiający odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i udzielenie zamówienia jest niezbędne do zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot wcześniejszego zamówienia.
Zamawiający odstąpił od Umowy z uprzednim Wykonawcą z winy Wykonawcy a zamiar zawarcia nowej umowy z nowym Wykonawcą dotyczy dokończenia niezrealizowanej roboty budowlanej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.