eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZZP.260.1.17.2024 - Wyk. robót bud. obejm. moder. instalacji technologii basenowej (pomp obieg. basenowych) w kompleksie krytych p³ywalni Aqua Lublin i Strefa H2O przy al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie



Og³oszenie z dnia 2024-08-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZZP.260.1.17.2024 - Wyk. robót bud. obejm. moder. instalacji technologii basenowej (pomp obieg. basenowych) w kompleksie krytych p³ywalni Aqua Lublin i Strefa H2O przy al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Filaretów 44

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZZP.260.1.17.2024 - Wyk. robót bud. obejm. moder. instalacji technologii basenowej (pomp obieg. basenowych) w kompleksie krytych p³ywalni Aqua Lublin i Strefa H2O przy al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da9719a3-b638-4b8c-b013-c8450b51b87f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00461674

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie drog± elektroniczn±.
2. Korespondencja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania i informacje, bêd± przekazywane w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest drog± elektroniczn± przy ¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 344) za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, link do Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin
2. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie zgodnym z Za³±cznikiem do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14wrze¶nia 2011 r. w sprawie sporz±dzania i dorêczania dokumentów elektronicznych oraz udostêpniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2018 r. poz.180 t.j. z dnia 22.01.2018 r.) i opatrzona
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w regulaminie platformazakupowa.pl, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona /1-regulamin.
4. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy max. wielko¶ci 150 MB. (W przypadku wiêkszych plików zalecane jest dzielenie na mniejsze paczki po
np. 150 MB ka¿da )

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44
Tel. (81) 466 51 00; Fax (81) 466 51 01
Strona internetowa: www.mosir.lublin.pl
e-mail: osrodek@mosir.lublin.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: ZZP.260.1.17.2024 prowadzonym w trybie – tryb podstawowy, o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy Pzp.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (jednak¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników );
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym
wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.260.1.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych modernizacjê instalacji technologii basenowej (pomp obiegowych basenowych) w kompleksie krytych p³ywalni "Aqua Lublin" i "Strefa H2O" przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie.
2 Zakres prac opisany w dokumentacji technicznej zosta³ podzielony na dwa etapy:
1) Etap I Dostawa i monta¿ przetwornic pomp obiegowych.
2) Etap II Dostawa i monta¿ przetwornic pomp atrakcji:
Zakres prac poszczególnych etapów zosta³ przedstawiony w Dodatkowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia s± prace przewidziane w Etapie I.
3 ETAP I stanowi±cy przedmiot zamówienia - obejmuje modernizacjê instalacji pomp obiegowych polega na zamianie uk³adów rozruchowych typu softstart na przetwornice czêstotliwo¶ci. Zak³ada siê zastosowanie przemienników z trzema prêdko¶ciami dla trzech ró¿nych wydajno¶ci: - filtracja; - p³ukanie; - filtracja w trybie ekonomicznym – przewidziana, jako
testowa do zastosowañ poza godzinami otwarcia Aquaparku tylko, je¿eli nie pogorsz± siê parametry jako¶ciowe wody w obiegach oraz ¶wiadczenie us³ug przegl±dów gwarancyjnych (serwisowych i konserwacyjnych) zgodnie z wymaganiami producentów zamontowanych urz±dzeñ, w okresie udzielonej gwarancji.
4 Szczegó³owy opis zawarto w dokumentacji technicznej stanowi±cej Za³. Nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art.109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, z zastrze¿eniem postanowieñ art. 110 ust. 2 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwan± dalej Pwa.
2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca by³by zobowi±zany wykazaæ w szczególny sposób.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
W prowadzonym postêpowaniu nie wystêpuje taka okoliczno¶æ
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie instalacji elektrycznej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000, 00 z³ brutto.
(Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ roboty wykonane w ramach jednej umowy /jednego zadania inwestycyjnego).
b) zdolno¶ci zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, i¿ dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot
zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie z formularzem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ na potwierdzenie warunku okre¶lonego w pkt 8.2 ppkt. 4) lit.a) SWZ.
b) Dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, zgodnie z formularzem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ na potwierdzenie warunku okre¶lonego w pkt 8.2 ppkt. 4) lit. a) SWZ.
(Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.)
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z formularzem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ na potwierdzenie warunku okre¶lonego w pkt 8.2 ppkt. 4) lit. b) SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – (dot. ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia),
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – je¶li dot.,
5) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania, zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przetargowe przed terminem sk³adania ofert, w wysoko¶ci 2 000,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
3) Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictw powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
4) Wszelka korespondencja kierowana bêdzie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z tych wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w 7.1 SWZ,
6) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w czê¶ci IX SWZ, w sposób i w trybie tam okre¶lonym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej Umowy, na warunkach okre¶lonych w niniejszej Umowie.
2. Strony mog± ka¿dorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadziæ zmiany do niniejszej Umowy, je¿eli s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, mog± w szczególno¶ci dotyczyæ:
a) zmiany terminu wykonania Robót, w przypadku wyst±pienia zdarzeñ maj±cych charakter si³y wy¿szej, w szczególno¶ci w przypadkach okre¶lonych szczegó³owo w §7 ust. 3 niniejszej Umowy;
b) zmiany wi±¿±cej siê z nadzwyczajn± zmian± stosunków gospodarczych lub ekonomicznych;
c) zmian wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego, w tym równie¿ aktów prawa miejscowego odnosz±cych siê do dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego;
d) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub wa¿nym interesem Strony;
e) zmiany stawki podatku VAT, o której mowa w §11 ust. 6 niniejszej umowy;
f) zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub gdy wykonanie tego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn niezale¿nych od Stron niniejszej umowy,
g) zmniejszenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w lit. f) powy¿ej,
4. Wprowadzenie zmian do Umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawieraj±cego uzasadnienie ich wprowadzenia.
5. Zmiany Umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 439 oraz 454-455 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-04 09:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.