eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego: Cz. nr 1 - do zespołu szkolno-przedszkolnego na terenie osiedla Chrzanów ; Cz. nr 2 - do przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego:
Cz. nr 1 – do zespołu szkolno-przedszkolnego na terenie osiedla Chrzanów ;
Cz. nr 2 – do przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bemowo.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego:
Cz. nr 1 – do zespołu szkolno-przedszkolnego na terenie osiedla Chrzanów ;
Cz. nr 2 – do przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee993c29-99de-4637-847a-086cff4106ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577779/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego do nowo budowanego zespołu szkolno-przedszkolnego na terenie osiedla Chrzanów

1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego do nowo budowanego przedszkola przy ul. Siemiatyckiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację
czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce
1. W przypadku składania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
• Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką
do złożenia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
• Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub
Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
• Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności
podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający (aplikacja dostępna do pobrania z poziomu Systemu).
• Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie:
• https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Prawidłowość konfiguracji stanowiska do złożenia oferty zaleca się zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu
przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
2. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca
musi posiadać:
• E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej –
do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla
systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
Pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale IX ust. 3 pkt 2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
2. Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
• każdy zainteresowany odbiorca - informacje o Wykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne na podstawie ustawy oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
• podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
3. Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
Ciąg dalszy klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych zawarty jest w Rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.40.2024.AKA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla nowo budowanego zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Szeligowskiej 65A. Wykonawca dostarczy 185 szt. komputerów typu All In One. Opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony przez Zamawiającego, o informacje niezbędne do przygotowania oferty. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie poniższych kryteriów, przypisując im wagę procentową.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla nowo budowanego przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2. Wykonawca dostarczy 4 szt. komputerów typu All In One oraz 14 szt. laptopów. Opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony przez Zamawiającego, o informacje niezbędne do przygotowania oferty. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie poniższych kryteriów, przypisując im wagę procentową.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej -dotyczy tylko Części zamówienia nr 1:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał (zakończył) w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia polegające (każde z nich) na dostawie komputerów i/lub monitorów, a w ramach każdego z zamówień wartość dostarczonego sprzętu była nie mniejsza niż 400 000,00 złotych brutto.
3. Wykonawca wykazujący swoje zdolności oraz doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący doświadczenia w wykonaniu dostaw, określony w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4) SWZ może zostać spełniony przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wstępnym potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania będzie złożone wraz z ofertą Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, z których wynikać będzie co najmniej:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
9. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności w zakresie doświadczenia, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
10. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
11. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe.
Dla części zamówienia nr 2 Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dotyczy Części nr 1):
a) Wykazu dostaw, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 4) SWZ wykonanych (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie jest szerszy od określonego przez Zamawiającego w rozdz. VII ust. 2 pkt 4) SWZ, należy w wykazie dostaw podać wartość dostaw odpowiadających zakresowi warunku.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego w SWZ kryteria, Zamawiający żąda na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp przedmiotowych środków dowodowych, odpowiednio dla każdej z części postępowania:
Część nr 1: dla komputera – AIO:
1) specyfikacja oferowanego komputera – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
2) dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
3) dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu TCO lub spełnienia warunków równoważności – model oferowanego komputera musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności
4) dokument potwierdzający wydajność procesora w teście Average CPU Mark – co najmniej 15 000 punktów Passmark–CPU Mark – w postaci wydruku ze strony internetowej cpubenchmark.net (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
5) dokument potwierdzający wydajność komputera w teście CrossMark BAPCo – co najmniej 1300 punktów – w postaci wydruku ze strony internetowej bapco.com (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
6) dokument potwierdzający posiadanie/spełnienie wymogów certyfikatu 80 Plus dla wskazanego w pkt. 17 załącznika nr 1 do OPZ zasilacza oferowanego komputera – w postaci wydruku ze strony internetowej clearesult.com/80plus/ (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
7) dokument potwierdzający kompatybilność z wymaganym systemem operacyjnym (certyfikat Windows Hardware Compatibility) – w postaci wydruku ze strony internetowej Windows Compatible Products List (https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl)
8) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany w pkt. 16 załącznika nr 1 do OPZ posiada autoryzację serwisową producenta
Część nr 2: dla komputera – AIO:
1) specyfikacja oferowanego komputera – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
2) dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
3) dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu TCO lub spełnienia warunków równoważności – model oferowanego komputera musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności
4) dokument potwierdzający wydajność procesora w teście Average CPU Mark – co najmniej 15 000 punktów Passmark–CPU Mark – w postaci wydruku ze strony internetowej cpubenchmark.net (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
5) dokument potwierdzający wydajność komputera w teście CrossMark BAPCo – co najmniej 1300 punktów – w postaci wydruku ze strony internetowej bapco.com (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
6) dokument potwierdzający posiadanie/spełnienie wymogów certyfikatu 80 Plus dla wskazanego w pkt. 17 załącznika nr 1 do OPZ zasilacza oferowanego komputera – w postaci wydruku ze strony internetowej clearesult.com/80plus/ (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
7) dokument potwierdzający kompatybilność z wymaganym systemem operacyjnym (certyfikat Windows Hardware Compatibility) – w postaci wydruku ze strony internetowej Windows Compatible Products List (https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl)
8) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany w pkt. 16 załącznika nr 1 do OPZ posiada autoryzację serwisową producenta

c.d. w Rozdziale XII SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część nr 1: dla komputera – AIO:
1) specyfikacja oferowanego komputera – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
2) dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
3) dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu TCO lub spełnienia warunków równoważności – model oferowanego komputera musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności
4) dokument potwierdzający wydajność procesora w teście Average CPU Mark – co najmniej 15 000 punktów Passmark–CPU Mark – w postaci wydruku ze strony internetowej cpubenchmark.net (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
5) dokument potwierdzający wydajność komputera w teście CrossMark BAPCo – co najmniej 1300 punktów – w postaci wydruku ze strony internetowej bapco.com (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
6) dokument potwierdzający posiadanie/spełnienie wymogów certyfikatu 80 Plus dla wskazanego w pkt. 17 załącznika nr 1 do OPZ zasilacza oferowanego komputera – w postaci wydruku ze strony internetowej clearesult.com/80plus/ (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
7) dokument potwierdzający kompatybilność z wymaganym systemem operacyjnym (certyfikat Windows Hardware Compatibility) – w postaci wydruku ze strony internetowej Windows Compatible Products List (https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl)
8) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany w pkt. 16 załącznika nr 1 do OPZ posiada autoryzację serwisową producenta
Część nr 2: dla komputera – AIO:
1) specyfikacja oferowanego komputera – w postaci kopii dokumentacji producenta lub wydruku z strony internetowej producenta (wraz ze wskazaniem adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
2) dokument potwierdzający posiadanie deklaracji zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego modelu komputera – w postaci kopii deklaracji lub informacji zawartej w dokumentacji producenta oferowanego modelu
3) dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu TCO lub spełnienia warunków równoważności – model oferowanego komputera musi być na liście sprzętu certyfikowanego TCO (https://tcocertified.com/product-finder/) lub posiadać udokumentowane spełnienie warunków równoważności
4) dokument potwierdzający wydajność procesora w teście Average CPU Mark – co najmniej 15 000 punktów Passmark–CPU Mark – w postaci wydruku ze strony internetowej cpubenchmark.net (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
5) dokument potwierdzający wydajność komputera w teście CrossMark BAPCo – co najmniej 1300 punktów – w postaci wydruku ze strony internetowej bapco.com (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
6) dokument potwierdzający posiadanie/spełnienie wymogów certyfikatu 80 Plus dla wskazanego w pkt. 17 załącznika nr 1 do OPZ zasilacza oferowanego komputera – w postaci wydruku ze strony internetowej clearesult.com/80plus/ (wraz ze wskazaniem dokładnego adresu URL oraz daty i godziny wydruku)
7) dokument potwierdzający kompatybilność z wymaganym systemem operacyjnym (certyfikat Windows Hardware Compatibility) – w postaci wydruku ze strony internetowej Windows Compatible Products List (https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl)
8) dokument potwierdzający, że podmiot wskazany w pkt. 16 załącznika nr 1 do OPZ posiada autoryzację serwisową producenta
c.d. w Rozdziale XII SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku, gdy Oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca musi załączyć dowody,
o których mowa w Rozdziale XIII ust. 4 SWZ;
Ewentualnie pełnomocnictwo(-a) – w postaci pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta w Części nr 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w Rozdziale XIV ust. 4.
3. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - uznanie rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina);
2) dla wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna - złożenie razem z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego (data i godzina).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
5. Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy, nr 03 1030 1508 0000 0005 5000 2043
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 319,836 i 1572), zwanej dalej PARP.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie:
1) obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy;
2) nie zawierały postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta/Poręczyciela;
3) jednoznacznie wskazywały podmiot, który złożył ofertę.
Nieuwzględnienie powyższego w treści gwarancji/poręczenia spowoduje odrzucenie oferty
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wniesione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela.
8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje
się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej
w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji).
9. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
10. Przedłużenia ważności wadiów w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie oraz z zachowaniem postanowień ust. 6-9 niniejszego Rozdziału, należy wnosić za pośrednictwem platformy https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet.
11. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w Części nr 2.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie do Oferty w systemie:
1) Oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2) oraz pkt 3) SWZ dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Oświadczenia składanego na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA:
Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 934 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Cz. nr 1
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy:
a) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją w szczególności klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, śmierć osób związanych z realizacją umowy, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy,
b) w przypadku niewykonania w terminie budowy zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Szeligowskiej 65A przez podmiot go realizujący, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy.
Termin będzie liczony od dnia zaistnienia którejkolwiek z ww. okoliczności do dnia jej ustąpienia. Wymaga się bieżącego dokumentowania każdego dnia wystąpienia ww. okoliczności poprzez elektroniczną informację przesyłaną Zamawiającemu bezpośrednio po wystąpieniu zdarzenia (dotyczy ust.2 pkt 1a).
3. Zamawiający dopuszcza zmianę przedmiotu umowy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji lub wprowadzono do obrotu jego nowszą wersję, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie cech, parametrów i funkcjonalności wymaganych w SWZ oraz w zakresie pozostałych parametrów, zmiana jest korzystna dla Zamawiającego oraz Zamawiający wyraził na to zgodę - w przypadku wystąpienia okoliczności z § 12 ust. 2 pkt 1. Powyższe zmiany nie wpłyną na warunki i zasady realizacji umowy.
4. W innych przypadkach dopuszczonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cz. nr 2
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy:
a) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją w szczególności klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, śmierć osób związanych z realizacją umowy, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy,
b) w przypadku niewykonania w terminie budowy nowego budynku przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 przez podmiot go realizujący, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu umowy.
Termin będzie liczony od dnia zaistnienia którejkolwiek z ww. okoliczności do dnia jej ustąpienia. Wymaga się bieżącego dokumentowania każdego dnia wystąpienia ww. okoliczności poprzez elektroniczną informację przesyłaną Zamawiającemu bezpośrednio po wystąpieniu zdarzenia (dotyczy ust.2 pkt 1a) (...) c.d. w Zał. nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

KRYTERIUM nr II – jakość P(2) – waga 35%
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
a) W części nr 1:
Wykonawca w Formularzu cenowym zaznaczy czy oferowany sprzęt spełnia poniższe wymagania:
1) gniazdo kart SD (zintegrowane w obudowie oferowanego komputera) – 10 pkt
2) złącze DisplayPort++ (DP++) w wersji wyższej niż wymagane 1.4 – 5 pkt
3) Obudowa oferowanego komputera oraz jego wewnętrzna architektura pozwalają na dostęp bez użycia narzędzi do miejsca montażu dodatkowego dysku twardego celem samodzielnej rozbudowy komputera o ten element. Zewnętrzne osłony zabezpieczające i wewnętrzne ramki/adaptery montażowe muszą być montowane za pomocą zatrzasków, a nie śrub czy innych elementów montażowych wymagających użycia narzędzi (jak np. śrubokręt). – 5 pkt
4) Obudowa oferowanego komputera oraz jego wewnętrzna architektura pozwalają na dostęp bez użycia narzędzi do miejsca montażu pamięci RAM celem samodzielnej rozbudowy komputera o dodatkowe moduły. Zewnętrzne osłony zabezpieczające i wewnętrzne ramki/adaptery montażowe muszą być montowane za pomocą zatrzasków, a nie śrub czy innych elementów montażowych wymagających użycia narzędzi (jak np. śrubokręt). – 5 pkt
5) Komputer oznaczony etykietą ekologiczną EPEAT poziom min. Silver (srebrny) dla miejsca użytkowania Poland (Polska) – model komputera musi występować na stronie internetowej Epeat Computers & Displays (https://epeat.net/search-computers-and-displays) – 10 pkt
b) W części nr 2:
Wykonawca w Formularzu cenowym zaznaczy czy oferowany sprzęt spełnia poniższe wymagania:
Dla komputerów – AIO:
1) gniazdo kart SD (zintegrowane w obudowie oferowanego komputera) – 5 pkt
2) złącze DisplayPort++ (DP++) w wersji wyższej niż wymagane 1.4 – 5 pkt
3) Obudowa oferowanego komputera oraz jego wewnętrzna architektura pozwalają na dostęp bez użycia narzędzi do miejsca montażu dodatkowego dysku twardego celem samodzielnej rozbudowy komputera o ten element. Zewnętrzne osłony zabezpieczające i wewnętrzne ramki/adaptery montażowe muszą być montowane za pomocą zatrzasków, a nie śrub czy innych elementów montażowych wymagających użycia narzędzi (jak np. śrubokręt). – 5 pkt
4) Obudowa oferowanego komputera oraz jego wewnętrzna architektura pozwalają na dostęp bez użycia narzędzi do miejsca montażu pamięci RAM celem samodzielnej rozbudowy komputera o dodatkowe moduły. Zewnętrzne osłony zabezpieczające i wewnętrzne ramki/adaptery montażowe muszą być montowane za pomocą zatrzasków, a nie śrub czy innych elementów montażowych wymagających użycia narzędzi (jak np. śrubokręt). – 5 pkt
5) Komputer oznaczony etykietą ekologiczną EPEAT poziom min. Silver (srebrny) dla miejsca użytkowania Poland (Polska) – model komputera musi występować na stronie internetowej Epeat Computers & Displays (https://epeat.net/search-computers-and-displays) – 5 pkt
Dla komputerów – laptop:
1) moduł LTE min. 4G zoptymalizowany pod kątem szerokopasmowych zastosowań IoT/M2M, zintegrowany w obudowie z wyprowadzonym na zewnątrz slotem na kartę nano-SIM w taki sposób, aby dostęp do niego nie wymagał otwarcia obudowy komputera lub użycia śrubokręta – 5 pkt
2) czytnik kart microSD – 5 pkt

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.