Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00041102/01 - Wynik z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Wysocku
od 01.01.2023- 30.06.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DPS W WYSOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650959512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wysocko 2
1.5.2.) Miejscowość: Laszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166285357
1.5.8.) Numer faksu: 166731892
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wysockdps1@domypomocy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wysockdps1.domypomocy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Wysocku
od 01.01.2023- 30.06.2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79d5b08-6ef5-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00169127/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy żywności na I półrocze 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.wysockdps1.domypomocy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: miniportal.uzp.gov.pl
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu , opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( ePUAP)
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji , przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dokumenty elektroniczne, składane są wyłącznie przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
7. Oferta nie może być złożona papierowo i na skrzynkę mailową
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 6 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w
Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki
2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej, pocztą elektroniczną na
adres mail: : iodwysocko.dps@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających
na Zamawiającym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana
danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AG-1.271.1.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy warzyw owoców i jaj- opis szczegółowy załącznik nr 2 część 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięsa i wędlin- opis szczegółowy załącznik nr 2 część 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy nabiału- szczegółowy opis załącznik nr2 część 3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mrożonek i konserw rybnych- opis szczegółowy załącznik nr 2 część 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pieczywa- opis szczegółowy załącznik nr 2 część 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pozostałych różnych artykułów spożywczych , sypkich i dżemów-- opis szczegółowy załącznik nr 2 część 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu o 20%.Podyktowane to jest mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia niż przyjęto przy szacowaniu wartości zamówienia4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stawka VAT powinna być obowiązująca na dzień składania ofert.
Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 (część od 1 do 6 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowana wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowana wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Wysocku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą ze zsumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach:a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie.Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego
d. Dopuszczalna jest również zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania na podst. art. 455 ust 2
e. Zamawiający zamierza skorzystać również z Prawa opcji- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny zgodnie z art.441 ust 1 ustawy pzp. Powyższe podyktowane może być mniejszą ilością mieszkańców do wyżywienia, niż przyjęto do wyliczeń przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości zapotrzebowania są maksymalnymi ilościami
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zaszyfrowaną ofertę na miniportalu składa się za pomocą formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku na ePUAP/DPSWYSOCKO/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.