Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00390811/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03024620-2e1b-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie Pomieszczeń biurowych w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.2.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy:
Ogółem powierzchnia podłóg do sprzątania w w/w budynkach wynosi -
6.864,86 m2, w tym:
• pomieszczenia budynków administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 7 i 8 powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 4.141,02 m2,
w tym 1.000m2 - powierzchnie płaskie korytarzowe,
• pomieszczenia Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności ul. Zielona 13 of - powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi – 186,44 m2,
• pomieszczenia archiwum Urzędu Miasta Legnicy ul. Św. Piotra 14
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi 297,10 m2
• pomieszczenia Urzędu Stanu Cywilnego ul. Chojnowska 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 620 m2
• pomieszczenia Wydziału Spraw Obywatelskich ul. Chojnowska 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi – 755,58 m²
• pomieszczenia Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym ,
ul. Mickiewicza 2
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 253,74 m2
• pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii ul. Kościuszki 38
powierzchnia podłóg do sprzątania wynosi - 611,00 m2
2. Szczegółowe wymagania :
a) wykonywania w/w usługi przez nie mniej niż 11 osób zatrudnionych na umowę o pracę:
- 3 osoby od godz. 7.00 do 15.00 - 1 etat,
- 8 osób od godz. 15.00 do 21.30 – ¾ etatu,
b) sprzątanie winno odbywać się na zasadzie podziału powierzchni Urzędu na rejony, gdzie za każdy rejon odpowiada jedna osoba sprzątająca,
c) sprzątanie odbywa się w dni pracy Urzędu Miasta od poniedziałku do piątku w godz. 15.30 do 21.30 (we wtorki od 16.00 do 22.00 ) za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych, toalety publicznej oraz pomieszczeń na ul. Św. Piotra 14, ul. Zielonej 13 of., ul. Chojnowskiej 2, ul. Mickiewicza 2,
ul. Kościuszki 38.
d) sprzątanie pomieszczeń plombowanych o powierzchni podłóg – 150 m2 odbywa się w godzinach pracy Urzędu Miasta - po uprzednim uzgodnieniu dokładnej godziny z Zamawiającym,
e) sprzątanie toalety publicznej dla interesantów w budynkach administracyjnych Pl. Słowiański 8- w sposób ciągły w godzinach pracy Urzędu Miasta,
f) sprzątanie pomieszczeń na ul. Św. Piotra 14, ul. Zielonej 13 of.,
ul. Chojnowskiej 2, ul. Mickiewicza 2, ul. Kościuszki 38 o powierzchni podłóg 2 723,86 m2 odbywa się w godzinach pracy Urzędu Miasta w godzinach 7.30 do 15.30 po uprzednim uzgodnieniu dokładnej godziny z zamawiającym,
g) sprzątanie pomieszczeń na ul. Chojnowskiej 2 – USC hol i toaleta publiczna – w każdy piętek od godziny 14.00,
h) sprzątanie pomieszczeń nie plombowanych w razie potrzeby może się odbywać dodatkowo w dniach wolnych (soboty, niedziele) po wyrażeniu zgody przez zamawiającego na wniosek firmy sprzątającej,
i) sprzątanie korytarzy oraz holi winno być przeprowadzone z użyciem sprzętu mechanicznego (szorowarek, polerek) do sucha,
j) środki i sprzęt do utrzymania czystości, oraz worki foliowe do pojemników na śmieci w pomieszczeniach biurowych oraz sanitariatach zabezpiecza wykonawca,
k) materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło toaletowe i ręczniki papierowe) niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu zabezpiecza Zamawiający.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ: pkt V IDW, § 1-3 projektu umowy - Rozdział 3 swz oraz zakres i harmonogram prac załączniki: nr 8 i 9 do IDW.
• Zakres i harmonogram wykonywanych prac w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7 i 8 - załącznik nr 8 do IDW, a załącznik nr 1 do umowy.
• Zakres i harmonogram wykonywanych prac w pomieszczeniach: Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności ul. Zielona13 of., archiwum Urzędu Miasta Legnicy ul. Św. Piotra 14, Urzędu Stanu Cywilnego ul. Chojnowska 2, Wydziału Spraw Obywatelskich ul. Chojnowska 2, Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym ul. Mickiewicz 2 oraz pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii ul. Kościuszki 38 - załącznik nr 9 do IDW, a załącznik nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nieodrzucona najniższa cenowo oferta, firmy KM MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O., 40-855 KATOWICE, UL. JANASA 4, NIP 6342976977 opiewa na kwotę 808.848,00 zł brutto, a zamierzenie i możliwości Zamawiającego 803.166,00 zł brutto;SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960876,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.