Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388366/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387817787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zck-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zck-krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d1d090-4a05-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019933/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa bonów w formie kart przedpłaconych dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P–22/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elektronicznych kart przedpłaconych (zwanych w dalszej treści także „bonami”) na okaziciela dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części, w ilości 229 sztuk o łącznej wartości nabywczej 228 370,00 zł, przy następującym podziale wartościowym:3.1.1. Część 1 karty przedpłacone („świąteczne”) – 146 sztuk kart przedpłaconych o łącznej wartości nabywczej 212 000,00 zł, przy następującym podziale wartościowym:
3.1.1.1. 86 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 1 400,00 zł,
3.1.1.2. 44 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 1 500,00 zł,
3.1.1.3. 16 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 1 600,00 zł.
3.1.3. Okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych nie może być krótszy niż do 31.12.2023 r. W przypadku kiedy Wykonawca przedstawi okres ważności krótszy niż do dnia 31.12.2023 r., Jego oferta zostanie odrzucona z powodu treści nieodpowiadającej treści SWZ. W pkt. 15.6. SWZ zostało określone kryterium według którego Wykonawca ma prawo przedłużyć oferowany przez siebie okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych. Niniejszy punkt zawiera również procedurę przyznania punktów.
3.1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dołączył dla części 1
lub / i dla części 2 wykaz punktów sprzedaży, w których można zrealizować bony na terenie miasta Krakowa. Lista punktów sprzedaży nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. Projektowanych postanowieniach umowy – dla części 1 i 2 (załącznik nr 3 do SWZ),
3.2.2. Opisie przedmiotu zamówienia – dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.5.5.) Wartość części: 212000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa elektronicznych kart przedpłaconych (zwanych w dalszej treści także „bonami”) na okaziciela dla pracowników Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie w podziale na 2 części, w ilości 229 sztuk o łącznej wartości nabywczej 228 370,00 zł, przy następującym podziale wartościowym:3.1.2. Część 2 karty przedpłacone („mikołajowe”) – 83 sztuk kart przedpłaconych o łącznej wartości nabywczej 16 370,00 zł, przy następującym podziale wartościowym:
3.1.2.1. 16 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 140,00 zł,
3.1.2.2. 39 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 190,00 zł,
3.1.2.3. 28 szt. kart przedpłaconych o wartości zasilenia 240,00 zł.
3.1.3. Okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych nie może być krótszy niż do 31.12.2023 r. W przypadku kiedy Wykonawca przedstawi okres ważności krótszy niż do dnia 31.12.2023 r., Jego oferta zostanie odrzucona z powodu treści nieodpowiadającej treści SWZ. W pkt. 15.6. SWZ zostało określone kryterium według którego Wykonawca ma prawo przedłużyć oferowany przez siebie okres ważności bonów w formie kart przedpłaconych. Niniejszy punkt zawiera również procedurę przyznania punktów.
3.1.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dołączył dla części 1
lub / i dla części 2 wykaz punktów sprzedaży, w których można zrealizować bony na terenie miasta Krakowa. Lista punktów sprzedaży nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
3.2.1. Projektowanych postanowieniach umowy – dla części 1 i 2 (załącznik nr 3 do SWZ),
3.2.2. Opisie przedmiotu zamówienia – dla części 1 i 2 (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.5.5.) Wartość części: 16370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edenred Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641003662
7.3.3) Ulica: Inflandzka 4B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-189
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edenred Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641003662
7.3.3) Ulica: Inflancka 4B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-189
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-02INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.