Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409442/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,140881,a64053eb7588574eda2ccd6089629aac.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a87b64-592d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151548/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup mebli biurowych oraz wyposażenia pomieszczeń Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183361,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem nowych, nieużytkowanych wcześniej mebli, w tym dostawa łóżek (Zadanie 1.5) na potrzeby Pogotowia Ratunkowego
w Jeleniej Górze w celu wyposażenia pomieszczeń:
1) Zespołu Ratownictwa Medycznego w Leśnej, ul. Elizy Orzeszkowej 19b (Zadanie 1.1);
2) magazynu leków w Jeleniej Górze, ul. Ogińskiego 6 (Zadanie 1.2);
3) magazynu leków w Jeleniej Górze, ul. Cieplicka 126A (Zadanie 1.2);
4) Zespołu Ratownictwa Medycznego w Gryfowie Śląskim, ul. Gliniana 19 (Zadanie 1.3);
5) magazynu leków w Kowarach, ul. Zamkowa 2 (Zadanie 1.4);
6) magazynu leków we Lwówku Śląskim, ul. Gryfowska 1 (Zadanie 1.4).
2. Adresy dostawy i montażu mebli wg podziału na zadania:
1) Zadanie 1.1: Leśna ul. Elizy Orzeszkowej 19b;
2) Zadanie 1.2: Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6; oraz ul. Cieplicka 126A;
3) Zadanie 1.3: Gryfów Śląski ul. Gliniana 19;
4) Zadanie 1.4: Kowary ul. Zamkowa 2 (1 kpl.); Lwówek Śląski ul. Gryfowska 1 (1 kpl.).
3. Adresy dostawy łóżek (Zadanie 1.5):
- Gryfów Śląski ul. Gliniana 19 (2 szt.);
- Leśna ul. Elizy Orzeszkowej 19b (2 szt.);
- Jelenia Góra ul. Cieplicka 126A (8 szt.).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania dotyczące parametrów, wymiarów oraz rozmieszczenia, został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1
do SWZ, Formularzu asortymentowo-cenowym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz w Projekcie umowy -Załącznik Nr 6 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości
na wady fizyczne wykonanego przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39172000-8 - Lady
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134552,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134552,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-MEB Ewelina Przybyś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832071806
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 39
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134552,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.