eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oszczowa"Modernizacja budynku remizy OSP w Dankowie Ma³ym"



Og³oszenie z dnia 2023-10-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja budynku remizy OSP w Dankowie Ma³ym"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oszczowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 509418301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eewa@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wloszczowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina W³oszczowa

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090002217

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Partyzantów 14

1.11.4.) Miejscowo¶æ: W³oszczowa

1.11.5.) Kod pocztowy: 29-100

1.11.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.11.9.) Numer telefonu: 41 394 26 69

1.11.10.) Numer faksu: 41 394 23 39

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja budynku remizy OSP w Dankowie Ma³ym"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-875c1ca4-732c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00461850

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiaj±cy otrzyma³ dofinansowanie na realizacjê zamówienia w ramach poddzia³ania 19.2 „Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ” z wy³±czeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania dzia³alno¶ci gospodarczej objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020r. poz. 344 z pó¼n. zm.). Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa(dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezp³atne.2)Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. 3)Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 4)Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wi±¿±cy,b)zapozna³ oraz stosuje siê do instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, 5)Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oszczowa reprezentowana przez Burmistrza Gminy W³oszczowy (adres: ul. Partyzantów 14, 29-100 W³oszczowa); 2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych - Pan Sylwester Cie¶la, tel.: 41 300 55 99, email: iod@czi24.pl; 3)Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4)Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.5)Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami Pzp. 6)Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp 7)Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp. 8)Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: -dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, -w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9)Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;-na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10)W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.11)Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 12)Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13)W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora. 14)Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia. 15)W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia. 16)Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. 17)Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FIP.271.1.9.2023.AS7

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych zadania pn. „Modernizacja budynku remizy OSP w Dankowie Ma³ym”, zlokalizowanego na dzia³ce nr 128 - obrêb 0004 Danków Ma³y, 29-100 W³oszczowa (KI1W/00028379/5) o powierzchni 0,3000ha. Inwestycja polega na wykonaniu robót termomodernizacyjnych zwi±zanych z:-dociepleniu ¶cian fundamentowych przy u¿yciu styroduru,-dociepleniu ¶cian powy¿ej gruntu przy u¿yciu styroduru i styropianu wraz z wykonaniem wypraw tynkarskich,-dociepleniu stropu przy u¿yciu we³ny mineralnej, -wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,-dociepleniu i remoncie posadzki w pomieszczeniach budynku wraz z robotami towarzysz±cymi wynikaj±cymi z podstawowego zakresu robót. Zakres robót budowlanych obejmuje do wykonania: a)roboty przygotowawcze i pomocnicze:-wykonanie zabezpieczenia istniej±cego obiektu,-wykonanie wygrodzenia i oznakowania placu budowy,- wykonanie wydzielenia i zorganizowania zaplecza budowy,b)roboty rozbiórkowe:-wykonanie demonta¿ gara¿u blaszanego,-wykonanie rozbiórki opaski budynku z p³yt chodnikowych oraz nawierzchni betonowej oraz z kostki brukowej,-wykonanie rozbiórki g³ównych schodów wej¶ciowych betonowych,-wykonanie rozbiórki posadzek betonowych w pomieszczeniach budynku,-wykonanie rozbiórki rynien dachowych i rur spustowych metalowych,-wykonanie demonta¿u obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, podbitek z blachy,-wykonanie demonta¿u parapetów okiennych zewnêtrznych z blachy,-wykonanie rozbiórki pokrycia dachowego z blachy trapezowej,-wykonanie wywozu i utylizacji powsta³ego gruzu betonowego i odpadów, c)roboty ziemne:-wykonanie wykopów ods³aniaj±cych ¶ciany fundamentowe budynku,-wykonanie zasypania wykopów wraz z jego zagêszczaniem warstwowym,-wykonanie rêcznego plantowania powierzchni gruntu,-wykonanie mechanicznego profilowania i zagêszczenia pod³o¿a gruntowego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z kostki brukowej,-wykonanie rowków pod obrze¿a, palisady i ³awy betonowe w gruncie,-wykonanie wykopów wewn±trz pomieszczeñ pod posadzki wraz z za³adunkiem i odwozem,d)roboty budowlane:-wykonanie wykucia z muru o¶cie¿nic drewnianych z otworów okiennych i drzwiowych,-wykonanie rêcznego zeskrobania niestabilnych farb i pow³ok ze ¶cian elewacji budynku,-dwukrotne malowanie farb± konstrukcji zadaszenia nad wej¶ciem do budynku,e)roboty remontowe ¶cian fundamentowych:-wykonanie skucia nierówno¶ci na powierzchni ¶cian fundamentowych budynku,-wykonanie odgrzybienia powierzchni ¶cian fundamentowych przy u¿yciu szczotek metalowych,-wykonanie przygotowania pod³o¿a powierzchni ¶cian fundamentowych poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie wod±,-wykonanie uzupe³nienia tynków zewnêtrznych na powierzchni ¶cian fundamentowych,-wykonanie izolacji pionowych bitumicznych na powierzchni ¶cian fundamentowych budynku z wykorzystaniem emulsji asfaltowej izolacyjnej trzywarstwowo,-wykonanie ocieplenia ¶cian fundamentowych budynku poni¿ej gruntu p³ytami styropianowymi o grubo¶ci 15 cm (styrodur) przy u¿yciu gotowych zapraw klejowych poprzez przyklejenie p³yt styropianowych do ¶cian,-wykonanie przyklejenia jednej warstwy siatki zbroj±cej na zaprawie klejowej na ¶cianach fundamentowych budynku na wykonanej izolacji cieplnej,-wykonanie izolacji pionowych ¶cian fundamentowych z folii kube³kowej,-wykonanie ocieplenia ¶cian fundamentowych budynku powy¿ej gruntu p³ytami styropianowymi o grubo¶ci 5 cm (styrodur) przy u¿yciu gotowych zapraw klejowych poprzez przyklejenie p³yt styropianowych do ¶cian,-wykonanie przyklejenia jednej warstwy siatki zbroj±cej na zaprawie klejowej na ¶cianach fundamentowych budynku na wykonanej izolacji cieplnej wraz z wykonaniem tynku mozaikowego,f)roboty nawierzchniowe:-wykonanie ustawienia obrze¿y i palisady betonowej na ³awie betonowej z oporem,-wykonanie podbudowy pod nawierzchniê z kostki brukowej z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm o grubo¶ci 15cm,-wykonanie rêcznego profilowania i zagêszczenia pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z kostki brukowej,-wykonanie u³o¿enia nawierzchni z kostki brukowej uzyskanej z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej,-wykonanie odtworzenia nawierzchni tarasu zewnêtrznego z kostki brukowej uzyskanej z rozbiórki na podsypce cementowo - piaskowej,-wykonanie prze³o¿enia nawierzchni z kostki brukowej na doj¶ciu do budynku na podsypce cementowo - piaskowej,g)roboty remontowe ¶cian budynku powy¿ej gruntu:-wykonanie przygotowania pod³o¿a powierzchni ¶cian budynku poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie wod±,-wykonanie docieplenia ¶cian budynku p³ytami styropianowymi o grubo¶ci 5cm metod± lekk±-mokr± wraz z przygotowaniem pod³o¿a i rêcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki (tynk silikonowy) wraz z monta¿em naro¿ników z k±townika metalowego,-wykonanie ocieplenia o¶cie¿y otworów okiennych i drzwiowych p³ytami styropianowymi o grubo¶ci do 5cm metod± lekk±-mokr± wraz z przygotowaniem pod³o¿a i rêcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki (tynk silikonowy) wraz z monta¿em naro¿ników z k±townika metalowego, h) stolarka:-wykonanie monta¿u stolarki okiennej,-wykonanie monta¿u stolarki drzwiowej jednoskrzyd³owej,-wykonanie monta¿u stolarki drzwiowej dwuskrzyd³owej,-wykonanie i obsadzenie parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej,i)posadzki i pod³ogi:-wykonanie podk³adów betonowych pod posadzki w pomieszczeniach budynku,-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej dwuwarstwowo,-wykonanie Izolacji cieplnej ze styropianu o grubo¶ci 15cm,-wykonanie posadzek cementowych o grubo¶ci 8cm,-wykonanie u³o¿enia posadzek z p³ytek ceramicznych wraz z cokolikami o wysoko¶ci 10cm oraz gruntowaniem pod³o¿a, j)izolacja stropu:-wykonanie u³o¿enia izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwilgociowej z folii na stropie nad parterem budynku pod izolacj± ciepln±,-wykonanie u³o¿enia dwuwarstwowej izolacji cieplnej i przeciwd¼wiêkowej z we³ny mineralnej o grubo¶ci 30cm na stropie nad parterem budynku uk³adanej warstwami po 15cm,-wykonanie monta¿u folii dachowej paroprzêpuszczalnej wstêpnego krycia, k)roboty wykoñczeniowe:-wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej trapezowej,-wykonanie tynków zewnêtrznych na kominie powy¿ej po³aci dachowej,-wykonanie nakrywy betonowej kominów.-wykonanie monta¿u Obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej,-wykonanie monta¿u rynien dachowych i rur spustowych metalowych wraz z monta¿em uchwytów i obejm oraz lejów spustowych,-Wykonanie odtworzenia nawierzchni p³yty betonowej pod gara¿ blaszany,-wykonanie monta¿u zdemontowanego gara¿u blaszanego,l)roboty pomocnicze i towarzysz±ce:-wykonanie monta¿u i demonta¿u rusztowañ wraz z siatkami ochronnymi oraz ich uziemianiem,-wykonanie wywozu powsta³ego gruzu i odpadów wraz z ich utylizacj±,-wykonanie uporz±dkowania terenu budowy.Uwaga: Za³±czone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia. Zosta³y za³±czone do SWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowi± podstawy do obliczenia wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w zwi±zku z przyjêciem wynagrodzenia rycza³towego. Wszystkie zastosowane materia³y musz± spe³niaæ aktualne wymagania bran¿owe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadaæ wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu oraz certyfikaty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone:1)Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt) Zamawiaj±cy przyzna 60 punktów ofercie o najni¿szej cenie, ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru: C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min- najni¿sza cena brutto z ocenianych ofert (z³) C o – cena brutto oferty badanej (z³) 2)Kryterium nr 2 –termin realizacji zamówienia (T) - waga 20 % (20 pkt). Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach tego kryterium, je¿eli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w nastêpuj±cy sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 5 miesiêcy od dnia zawarcia umowy – 10 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 4 miesiêcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt3)Kryterium nr 3 – okres gwarancji i rêkojmi(G)- waga 20 % (20 pkt).Zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach tego kryterium, je¿eli wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 5 lat w nastêpuj±cy sposób:-oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi 5 lat – 0 pkt-oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi 6 lat – 10 pkt-oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi 7 lat – 20 pkt Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji wyra¿on± w pe³nych latach. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (Sp), bêd±c± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poni¿szego wzoru: Sp = C + T +G gdzie: SP - Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, termin realizacji i okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady dla zamówienia C - ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: cena oferty T - ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: termin realizacji zamówienia G - ilo¶æ punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.1)Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± w trzech kryteriach. Pod uwagê bêd± brane liczby zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.2)W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez wykonawcê wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty.3)Zamawiaj±cy poprawia w ofercie nastêpuj±ce kategorie omy³ek:a)oczywiste omy³ki pisarskie;b)oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;c)inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty.-niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1)Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.2)Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie. 3)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.4)Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a)Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³: co najmniej 2 zadania o podobnym zakresie zwi±zanym z wykonaniem robót termomodernizacyjnych budynków o minimalnej warto¶ci wykonanych robót wynosz±cej 500.000,00 z³otych brutto potwierdzonych dokumentem, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty - wype³niæ wg za³±cznika nr 6.b)W postêpowaniu mo¿e wzi±æ udzia³ wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas wykonania zamówienia kierownikiem robót, posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz posiadaj±cego aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego - (wype³niæ wg za³±cznika nr 7) Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334).Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w sekcji VII.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:-O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ-O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., (za³±cznik nr 5 do SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Sekcji VI SWZ zgodnie z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415). Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy .Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli: -mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 57 ze zm.), o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;-Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.-W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z pó¼n. zm., zwanym dalej "r.p.¶.d.") oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z pó¼n. zm., zwanym dalej "r.d.e.").

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych dokumenty dot. potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: -wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.-wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:-mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 57 ze zm.), o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;-Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z pó¼n. zm., zwanym dalej "r.p.¶.d.") oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z pó¼n. zm., zwanym dalej "r.d.e.").

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium na pe³ny okres zwi±zania ofert± na kwotê/warto¶æ – 5 000,00 z³.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:-pieni±dzu;-gwarancjach bankowych;-gwarancjach ubezpieczeniowych;-porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 462).Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y ui¶ciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 77 1020 2733 0000 2502 0003 9834 – z adnotacj± wadium w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Modernizacja budynku remizy OSP w Dankowie Ma³ym”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:-musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;-z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;-powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;-termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); -w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;-beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina W³oszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 W³oszczowa;-w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);-musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.W przypadku wniesienia wadium w formie:-pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;-porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w takim przypadku:1)Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).3)Pe³nomocnictwo, o którym mowa wy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.4)Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).5)Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.6)Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.8)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wg za³±cznika nr 9 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy: Ochotnicza Stra¿ Po¿arna w Dankowie Ma³ym, Danków Ma³y 37, 29-100 W³oszczowa
w imieniu i na rzecz, której dzia³a jako pe³nomocnik ustanowiony na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.), Gmina W³oszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 W³oszczowa
Ka¿demu Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy pzp.¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.