eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU APTEKI I MAGAZYNU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZAKAŹNEGO W WARSZAWIE POLEGAJĄCA NA MONTAŻU LAMP OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO TYPU LED WRAZ Z INSTALACJĄ CZUJEK RUCHU"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU APTEKI I MAGAZYNU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZAKAŹNEGO W WARSZAWIE POLEGAJĄCA NA MONTAŻU LAMP OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO TYPU LED WRAZ Z INSTALACJĄ CZUJEK RUCHU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolska 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-201

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223355212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zakazny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zakazny.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU APTEKI I MAGAZYNU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZAKAŹNEGO W WARSZAWIE POLEGAJĄCA NA MONTAŻU LAMP OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO TYPU LED WRAZ Z INSTALACJĄ CZUJEK RUCHU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6adba90-6018-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00133722/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Poprawa efektywności energetycznej budynku apteki i magazynu Wojewódzkiego szpitala zakaźnego w warszawie Polegająca na montażu lamp oświetlenia wewnętrznego typu led wraz z instalacją czujek ruchu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/19WO/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Apteki i Magazynu Wojewódzkiego Szpitala Zakaźnego w Warszawie polegająca na montażu lamp oświetlenia wewnętrznego typu LED wraz z instalacją czujek ruchu”, zgodnie z formularzem „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” (zał. nr 1).
2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż Wykonawca (firma Enel Sp. z o.o.), który jako jedyny przystąpił do postępowania, nie dołączył załącznika nr 2 do SWZ - formularza „Oferta”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.