eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Che³mRemont odwodnienia liniowego i p³yt betonowych na DPG w Dorohusku



Og³oszenie z dnia 2024-08-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont odwodnienia liniowego i p³yt betonowych na DPG w Dorohusku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: LUBELSKI ZARZ¡D OBS£UGI PRZEJ¦Æ GRANICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodleg³o¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³m

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lzopg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Administrowanie przej¶ciami granicznymi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odwodnienia liniowego i p³yt betonowych na DPG w Dorohusku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9410fbf9-2d86-45b5-bf5f-27e4f20ed315

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00461891

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219531/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Remont odwodnienia liniowego i p³yt betonowych na DPG w Dorohusku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lzopg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lzopg.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumentacja postêpowania jest dostêpna na Platformie pod adresem: https://lzopg.ezamawiajacy.pl. Postêpowanie znajduje siê w g³ównym menu po lewej stronie w zak³adce „Lista postêpowañ PZP”, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w folderze "Aktualne”, po up³ywie terminu sk³adania ofert
w folderze „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania przez zamawiaj±cego w folderze „Archiwalne”. Z dokumentacj± postêpowania mo¿na siê zapoznaæ wyszukuj±c przedmiotowe postêpowanie na Platformie i klikaj±c obszar zawieraj±cy jego nazwê. Wykonawca, aby wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie Marketplanet Oneplace, które umo¿liwia dostêp do platformy zakupowej ezamawiaj±cy. W zakresie w jakim jest to potrzebne do udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne jako wykonawca, korzystanie z Platformy, w tym za³o¿enie konta, jest bezp³atne. Sk³adanie wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ jest mo¿liwe bez zak³adania konta poprzez funkcjê Zadaj pytanie, dostêpn± dla wykonawcy gdy wejdzie w szczegó³y danego postêpowania. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie mo¿e siê zalogowaæ lub za³o¿yæ bezp³atne konto. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin
i wymagane zgody, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Instrukcja opisuj±ca proces rejestracji konta oraz korzystania z konta znajduje siê na stronie https://lzopg.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”, w folderze "Wykonawcy-Instrukcja-Nowa Strefa Wykonawcy” (Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 08.09.2023). Oferta z³o¿ona na Platformie przez wykonawcê jest zaszyfrowana – format kodowania UTF8, dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert jest odszyfrowywana przez zamawiaj±cego.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach: .txt, .rtf, .pdf ,
.xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg,
.mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7Z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, .TSL, .XMLsig, XAdES,
PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy zaleca stosowanie formatu danych .pdf, natomiast do kompresji danych format .zip.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za pomoc± Platformy wynosi do 2 GB. Zamawiaj±cy zaleca, aby dokumenty w formacie .pdf podpisywaæ formatem PAdES, natomiast dokumenty o innym formacie ni¿ .pdf - formatem XAdES o typie zewnêtrznym.
Szczegó³owe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem przetwarzaj±cym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarz±d Obs³ugi Przej¶æ Granicznych, plac Niepodleg³o¶ci 1, 22-100 Che³m, e-mail: sekretariat@lzopg.pl, tel.: (82) 565 20 42. Administrator powo³a³
Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za pomoc± adresu e-mail: iodo@lzopg.pl. Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”, w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia publicznego, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami oraz archiwizacji dokumentacji.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Odbiorcami danych osobowych bêd±:
1) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,
2) podmioty zajmuj±ce siê doradztwem prawnym, weryfikacj± zgodno¶ci (audyty), a tak¿e obs³ug± informatyczn±.
Dane osobowe pozyskane w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres 5 lat, licz±c od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po roku, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia.
Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza ww. okres, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostêpu do swoich danych osobowych, z zastrze¿eniem art. 75 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, z zastrze¿eniem art. 76 ustawy Pzp, ¿e prawo to nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem art. 18 ust. 2 RODO, tj. dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego, oraz z zastrze¿eniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, ¿e ¿±danie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: (22) 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlegaæ profilowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ (np. w przypadku korzystania z podwykonawców, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Ograniczenia stosowania:
1) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
U¿yte w og³oszeniu okre¶lenie RODO oznacza: Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4311.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont odwodnienia liniowego na p³ycie po³udniowej DPG w Dorohusku.
2. Przedmiotowe przedsiêwziêcie zlokalizowane jest na istniej±cym i funkcjonuj±cym Drogowym Przej¶ciu Granicznym w Dorohusku, na granicy polsko-ukraiñskiej (przej¶cie drogowe Dorohusk – Jagodzin), w ci±gu drogi krajowej nr 12 (Województwo Lubelskie, powiat Che³mski, gmina Dorohusk).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia okre¶laj±:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 1 wraz z za³±cznikami – za³±cznik nr 5A do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy dla czê¶ci nr 1 - za³±cznik nr 4A do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone w czê¶ci
nr 1 postêpowania na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena 80 pkt
2) Okres gwarancji 20 pkt
2. Kryterium – Cena (C):
Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 80 punktów, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
Ilo¶æ punktów (C) = Cn/Cb x 80 pkt
gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
80 – maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „cena”
3. Kryterium – Okres gwarancji (G):
W formularzu ofertowym wykonawca ma obowi±zek wskazaæ okres gwarancji jaki udziela na wykonane roboty budowlane: minimum 36 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy.
Warunki gwarancji nie mog± nak³adaæ na zamawiaj±cego szczególnych warunków u¿ytkowania. Okres gwarancji podaje siê w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca otrzyma punkty w kryterium okres gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
1) za 36 miesiêcy – 0 pkt,
2) za 48 miesiêcy − 10 pkt,
3) za 60 miesiêcy − 20 pkt.
4. Ocena koñcowa oferty (P) bêdzie nastêpowa³a wg wzoru: P=C+G.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów (dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie).
6. Wszystkie obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni p³yt betonowych na DPG w Dorohusku.
2. Przedmiotowe przedsiêwziêcie zlokalizowane jest na istniej±cym i funkcjonuj±cym Drogowym Przej¶ciu Granicznym w Dorohusku, na granicy polsko-ukraiñskiej (przej¶cie drogowe Dorohusk – Jagodzin), w ci±gu drogi krajowej nr 12 (Województwo Lubelskie, powiat Che³mski, gmina Dorohusk).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia okre¶laj±:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci nr 2 wraz z za³±cznikami – za³±cznik nr 5B do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy dla czê¶ci nr 2 - za³±cznik nr 4B do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-06

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone w czê¶ci
nr 2 postêpowania na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena 80 pkt
2) Okres gwarancji 20 pkt
2. Kryterium – Cena (C):
Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 80 punktów, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
Ilo¶æ punktów (C) = Cn/Cb x 80 pkt
gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
80 – maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „cena”
3. Kryterium – Okres gwarancji (G):
W formularzu ofertowym wykonawca ma obowi±zek wskazaæ okres gwarancji jaki udziela na wykonane roboty budowlane: minimum 36 miesiêcy, maksimum 60 miesiêcy.
Warunki gwarancji nie mog± nak³adaæ na zamawiaj±cego szczególnych warunków u¿ytkowania. Okres gwarancji podaje siê w pe³nych miesi±cach.
Wykonawca otrzyma punkty w kryterium okres gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
1) za 36 miesiêcy – 0 pkt,
2) za 48 miesiêcy − 10 pkt,
3) za 60 miesiêcy − 20 pkt.
4. Ocena koñcowa oferty (P) bêdzie nastêpowa³a wg wzoru: P=C+G.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ³±cznie ze wszystkich kryteriów (dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie).
6. Wszystkie obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Podmioty/osoby fizyczne wspó³dzia³aj±ce w formie spó³ki cywilnej równie¿
s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia
i s± zobowi±zane do stosowania zapisów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zgodnie z ust. 3 wykonawcy sk³adaj± wraz z ofert± pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania tych wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób okre¶lony w rozdziale VIII SWZ.
5. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w ust. 1 czê¶ci A rozdzia³u, XIII SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równie¿ ka¿da osoba fizyczna bêd±ca wspólnikiem spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
7. O¶wiadczenia wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przes³aæ zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale VIII SWZ.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych w za³±czniku nr 4A i 4B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa pod adresem https://lzopg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.