Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00413344/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9446761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff2bbc29-2fbf-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149688,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, audio, wideo i akcesoriów.Przedmiotem zamówienia jest dostawa określonego sprzętu komputerowego, audio, wideo oraz akcesoriów, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla cz. I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I-IV
Załącznik nr 2.1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-II
DOSTAWA dla części I oraz II: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w budynku Zamawiającego (budynek dwupiętrowy z windą). Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
38652100-1 - Projektory
30232100-5 - Drukarki i plotery
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 69563,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa elementów systemu CCTV oraz alarmowego.Przedmiotem zamówienia dla części II zamówienia jest dostawa elementów systemu CCTV oraz systemu alarmowego, których minimalne parametry techniczne zostały wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla cz. II.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I-IV
Załącznik nr 2.1 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-II
DOSTAWA dla części I oraz II: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w budynku Zamawiającego (budynek dwupiętrowy z windą). Wszelkie koszty dostawy spoczywają na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35121700-5 - Systemy alarmowe
4.5.5.) Wartość części: 16225,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Zakup macierzy dyskowej wraz z instalacją.Przedmiotem zamówienia dla cz. III jest dostawa wraz z montaże macierzy dyskowej, zgodnie z charakterystyką parametrów technicznych wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla cz. III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I-IV
Załącznik nr 2.2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. III
DOSTAWA dla części III: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia i jego instalacji do siedziby Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego Aeropolis w Jasionce, 36-002 Jasionka (woj. podkarpackie) i wniesienia do pomieszczenia zlokalizowanego w tym budynku (budynek trzypiętrowy z windą). Wszelkie koszty dostawy i instalacji spoczywają na Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wobec wszelkich zadań serwisowych, które wskazano w OPZ, w tym miejscu sprzęt będzie składowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
4.5.5.) Wartość części: 54600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E.Przedmiotem zamówienia dla cz. IV jest dostawa w formie odnowienia licencji - UTM Fortigate zgodnie z charakterystyką parametrów wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla cz. IV.
DOSTAWA dla części IV: Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dla danej części, zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w formie elektronicznej. Dane kontaktowe zostaną wskazane w umowie. Wszelkie koszty z tym związane, spoczywają na Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I-IV
Załącznik nr 2.3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. IV
4.5.3.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78706,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124809,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84384,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992845962
7.3.3) Ulica: Tarnogajska 11-13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-512
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84384,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części II złożono dwie oferty, jednakże jedna z nich została odrzucona. Druga zaś, opiewała na kwotę 39 975,00 złotych brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie cz. II zamówienia kwotę 15 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym, Zamawiający unieważnia postępowanie, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11194,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11193,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131013272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11193,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. III:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert dla cz. III postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. IV:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert dla cz. IV postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa urządzeń przeznaczonych do rozbudowy funkcjonującego systemu ostrzegania i alarmowania ludności województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa drukarek
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.