eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkowoOpracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862174866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19118415-3479-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19118415-3479-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072665/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo". Powierzchnia gminy – 11.485ha Powierzchnia lasów – 3.511,29ha Liczba ludności - 4034
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z:
- ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz 977 ze zm.),
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
- ustawą z dnia 2 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
- rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155),
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2409)
- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy,
- aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg a ponadto:
a) Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
-Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
-Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego,
-Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji
o podjęciu przez Radę Gminy Miastkowo uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego,
-Przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy Miastkowo wymaganych ustawą,
-Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne pracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji
i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
-Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne),
-Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego,
-Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej,
-Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz
z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego,
-Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień,
-Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego,
-Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Gminy Miastkowo uchwalającej plan ogólny,
-Wykonawca zobowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację
formalno-prawną w celu przedłożenia jej Podlaskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Białymstoku,
-W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy,
-Wykonawca jest zobowiązany do udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
-Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział w spotkaniach z Zamawiającym,
-Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego
i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
-Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości
2 egzemplarzy,
-Część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
-Część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
-Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
-Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP z podziałem na warstwy tematyczne obiektów danej kategorii,
-Rysunek planu ogólnego w postaci rastrowej w formacie Geotiff, a także JPG oraz PDF
-Dane przestrzenne tworzone do planu ogólnego, o których mowa w art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-Pliki GML w wersji:
• na etapie podjęcia uchwały intencyjnej w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego
• na etapie przygotowania planu ogólnego do uchwalenia na sesję Rady gminy.
-Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
c) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego
w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183762 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budplan Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271107422

7.3.3) Ulica: Kordeckiego 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-327

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183762 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.