Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475579/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2024/BZP 00002576/01 - Wynik z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Dąbrówce z podziałem na części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Dąbrówce
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368176521
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Długa, 4
1.4.2.) Miejscowość: Dąbrówka Tczewska
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-111
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 536-96-66
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spdabrowka.zeas.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spdabrowka.szkolnastrona.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461963
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00455112
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Gdańska 65
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Gdańska 65
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Na podstawie wniosku Wykonawcy oraz § 9 ust. 1 pkt. 1) Umowy strony ustaliły, co następuje:
§1
1. Zmianie ulega zapis § 6 ust. 1, który otrzymuje następujące brzmienie:
„Strony ustaliły cenę przedmiotu umowy w części 6 zamówienia w kwocie 43.649,60 złotych brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące sześćset czterdzieści dziewięć złotych i 60/100)”
2. Zmianie ulega formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego aneksu.
Po zmianie:
Na podstawie wniosku Wykonawcy oraz § 9 ust. 1 pkt. 1) Umowy strony ustaliły, co następuje:
§1
1. Zmianie ulega zapis § 6 ust. 1, który otrzymuje następujące brzmienie:
„Strony ustaliły cenę przedmiotu umowy w części 6 zamówienia w kwocie 43.642,88 złotych brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące sześćset czterdzieści dwa złote i 88/100)”
2. Zmianie ulega formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego aneksu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.