Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00382030/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkół Powiatu Krakowskiego – 3 części zamówienia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby szkół Powiatu Krakowskiego – 3 części zamówienia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9056da-3efa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025496/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa materiałów biurowych w ramach kosztów projektu w ramach projektu Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
- Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II nr RPMP.10.02.01-12-0019/19; - Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II nr RPMP.10.02.01-12-0020/19; - Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach nr RPMP.10.02.02-12-0021/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BSR.042.7.85.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15857,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla:1) Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie,
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie,
3) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale,
4) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach,
5) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie,
6) Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie.
2. W ramach zamówienia planuje się zakup następujących materiałów biurowych:
• długopisy,
• notesy A4 kratka,
• ołówki z gumką,
• teczki A4 grube/przestrzenne z gumką.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów dla poszczególnych części (załączniki: nr 5, 6 i 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22815000-6 - Notatniki
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 3000,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla:1) Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie,
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie,
3) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale,
4) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach,
5) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie,
6) Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie.
2. W ramach zamówienia planuje się zakup następujących materiałów biurowych:
• długopisy,
• notesy A4 kratka,
• ołówki z gumką,
• teczki A4 grube/przestrzenne z gumką.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów dla poszczególnych części (załączniki: nr 5, 6 i 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22815000-6 - Notatniki
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 7041,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla:1) Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie,
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie,
3) Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale,
4) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach,
5) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie,
6) Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie.
2. W ramach zamówienia planuje się zakup następujących materiałów biurowych:
• długopisy,
• notesy A4 kratka,
• ołówki z gumką,
• teczki A4 grube/przestrzenne z gumką.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach umów dla poszczególnych części (załączniki: nr 5, 6 i 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22815000-6 - Notatniki
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.5.5.) Wartość części: 5816,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2659,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2810,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2659,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760077460
7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Medweckiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-870
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2659,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6242,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6596,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6242,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760077460
7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Medweckiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-870
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6242,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5156,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5449,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5156,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LOBOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760077460
7.3.3) Ulica: ul. Mieczysława Medweckiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-870
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LOBOS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5156,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.