eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraZaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 713992250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba11576-c45b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPiR.271.1.2024.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wdrożenie systemów VR, mappingu, iluminacji i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających pałac Goszcz (..)

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wdrożenie systemów VR, mappingu i nagłośnienia oraz aplikacji audioguide dla zwiedzających.
3.2. Wszystkie elementy należy przygotować i wdrożyć na podstawie zapisów zawartych w SOPZ oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Aplikacja VR powinna być dodatkowym doświadczeniem dla zwiedzających Pałac Goszcz. Wirtualna podróż w czasie, powinna opierać się na historycznym odtworzeniu, wizualizacji Pałacu wewnątrz oraz widoku Pałacu z zewnątrz wraz z przylegającymi skrzydłami gospodarczymi. Całe doświadczenie powinno być zrealizowane w technologii 3D i uzupełnione treściami (opis lektora, zdjęcia, modele itp). Baza zdjęć archiwalnych w zasobie gminy, jest do sprawdzenia na: https://palacgoszcz.twardogora.pl/. W ramach zadania wykonawca zobligowany będzie do przygotowania scenariusza, projektów graficznych a następnie wdrożenia aplikacji VR na dostarczone przez siebie urządzenia. Dodatkowo w ramach zadania należy zrealizować film promocyjny pokazujący działanie aplikacji VR na zewnętrznym monitorze.
3.3. Dodatkowo należy wdrożyć współpracujące ze sobą systemy mappingu, istniejącej iluminacji, nagłośnienia oraz aplikacji dla zwiedzających. Głównym założeniem całości przedsięwzięcia jest możliwość pracy niezależnej poszczególnych elementów lub działania połączonego. Zamierzeniem Zamawiającego jest osiągnięcie takiego efektu, aby poszczególne elementy (np. istniejąca iluminacja) działały niezależnie od siebie, jednak w przypadku pokazu, zarówno nagłośnienie jak i iluminacja z mappingiem powinny być ze sobą zsynchronizowane. Zadaniem wykonawcy będzie opracowanie kilku scenariuszy działania i przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającego.
3.4. CPV 39150000-4, 32322000-6.
3.5. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Brak podziału na zadania nie ogranicza kręgu potencjalnych wykonawców.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP:
Nie dotyczy.
3.8. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność weryfikacji możliwości wdrożenia zaplanowanych przez Zamawiającego rozwiązań, a także zabytkowy charakter obiektu, Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.
3.9. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe. Nie odbycie wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.10. Koszty wizji lokalnej obciążają Wykonawcę.
3.11. W trakcie wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielał żadnych informacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania i wnioski o wyjaśnienia treści SWZ należy kierować do Zamawiającego zgodnie z procedurą opisaną w sekcji „sposoby porozumiewania się z Zamawiającym”.
3.12. Wniosek o wyznaczenie terminu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego na adres e-mail: ratusz@twardogora.pl. We wniosku należy wskazać ilość oraz imię i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej.
3.13. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który będzie dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy, który wziął udział w wizji lokalnej.
3.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.