eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDostawa środków ochrony indywidualnej oraz bramki do dezynfekcji, w ramach realizacji projektu pn. "Powiat Buski - STOP koronawirusowi!"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz bramki do dezynfekcji,
w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: POWIAT BUSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 15

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.busko.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz bramki do dezynfekcji,
w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a89e767b-2916-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056248/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa bramki dezynfekującej w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

1.2.3 Dostawa masek, kombinezonów ochronnych, rękawiczek w ramach realizacji projektu pn. „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZ.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542969,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: dostawa bramki dezynfekującej – 1 szt.
• Do dezynfekcji osób w ubraniu cywilnym i roboczym.
• rama wykonana z metalu,
• pojemność zbiornika na środek do dezynfekcji: min. 5l lub możliwość pobierania środka do dezynfekcji z zewnętrznego zbiornika,
• samoczynne uruchomienie po wykryciu ruchu: wyzwolenie działania dysz dozujących płyn za pomocą czujnika ruchu, bez konieczności używania przycisków,
• minimum 4 dysze spryskujące / zamgławiające,
• zasilanie sieciowe,
• urządzenie mobilne ze stabilną konstrukcją uniemożliwiającą przewrócenie się urządzenia,
• wymiary w świetle przejścia: min. 900 x 2000,
• brak progu w przejściu
• posiadająca deklarację zgodności CE (z oznakowaniem na produkcie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 20709,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: dostawa masek, kombinezonów ochronnych, rękawiczek

1) maski FFP3 – 33 300 szt.
• Półmaska filtrująca FFP3 zgodna z EN 149:2001+ A1:2009,
• z zaworem wydechowym,
• elastyczny sztywnik na nos,
• pianka uszczelniająca od strony wewnętrznej,
• gumki z regulacją długości, zapewniające szczelne przyleganie maski do twarzy,
• zarejestrowana jako środek ochrony indywidualnej kategorii III.
• posiadające deklarację zgodności CE (z oznakowaniem na opakowaniu).


2) maski medyczne – 180 000 szt.
• trójwarstwowe jednorazowego użytku w wersji na gumkach.
• zgodne z normą PN-EN 14683:2006 - Maski chirurgiczne - Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2005).
• Posiadające deklarację zgodności, na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211) albo deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklarację zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745.
• posiadające deklarację zgodności CE (z oznakowaniem na opakowaniu).

3) kombinezony ochronne jednorazowe z kapturem - 13 000 szt.
• kombinezony ochronne wykonane z laminatu: polipropylen i polietylen - włóknina podfoliowana, o gramaturze min. 60 g/m²,
• z oklejeniem taśmą wszystkich szwów,
• wyposażony w kaptur z elastycznym wykończeniem (gumka),
• gumka w nadgarstkach i kostkach,
• zamek zakryty samoprzylepną patką,
• środek ochrony indywidualnej kat. III, zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/425, typ 4B, 5B, 6B.
• posiadający deklarację zgodności CE (z oznakowaniem na opakowaniu lub metkach),
• rozmiary: L ~ 15%, XL ~ 50%, XXL ~ 35%.

4) rękawiczki nitrylowe bezpudrowe - 2 756 500 szt.
• rękawice nitrylowe, bezpudrowe,
• AQL <= 1,0,
• chlorowane od wewnątrz lub obustronnie,
• teksturowane końce palców,
• z rolowanym mankietem,
• grubość na palcu: 0,06 mm – 0,12 mm,
• wyrób medyczny kat. I,
• środek ochrony indywidualnej kat. III,
• dopuszczone do kontaktu z żywnością,
• odporne na przenikanie bakterii, grzybów i wirusów zgodnie z EN ISO 374-5,
• odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 16523-1,
• zgodne z normami: EN 420, EN 455-1 -2 -3 -4, EN 374-1 -2 -4,
• posiadające deklarację zgodności CE (z oznakowaniem na opakowaniu),
• pakowane po 100 szt. lub po 200 szt.
• rozmiary: S ~ 15%, M ~ 50%, L ~ 30%, XL ~ 5%.


UWAGA!
Zamawiający wymaga by deklarowany przez producenta termin przydatności do użytku wszystkich oferowanych środków ochrony indywidualnej, był nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia - potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru.


Zamawiający informuje, że dla zadania 2 tj. przy dostawie masek, kombinezonów i rękawiczek stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość asortymentu jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Gwarantowana ilość asortymentu, która zostanie zamówiona i odebrana to 70% ilości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 522260,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222369589

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647435,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.