Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. oraz audytu energetycznego dla obiektów użyteczności publicznej – zamówienie udzielane w 2 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. oraz audytu energetycznego dla obiektów użyteczności publicznej – zamówienie udzielane w 2 cz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47378c9-199e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż. oraz audytu energetycznego dla obiektów użyteczności publicznej – zamówienie udzielane w 2 cz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/21/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie inwentaryzacji konstrukcyjno–budowlanej i instalacyjnej oraz inwentaryzacji sieci i przyłączy, ekspertyzy stanu technicznego obiektu, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. dla całego obiektu oraz audytu energetycznego dla obiektu budynku Miejskiego Domu Kultury „Koszutka” przy ul. Grażyńskiego 47 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja Miejskiego Domu Kultury „Koszutka” przy ul. Grażyńskiego 47 w Katowicach”.Szczegóły przedmiotu zamówienia:
dla Części I zakres obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej oraz inwentaryzacji sieci i przyłączy zasilających ww. obiekt w media, w tym w nośniki energii,
2. ekspertyzy stanu technicznego obiektu,
3. ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż. dla całego obiektu,
4. audytu energetycznego uwzględniającego kompleksową termomodernizację budynku wraz z montażem paneli fotowoltaicznych
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości na wykonane opracowania wynosił 60 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 70081,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Wykonanie inwentaryzacji konstrukcyjno–budowlanej i instalacyjnej oraz inwentaryzacji sieci i przyłączy, ekspertyzy stanu technicznego obiektu, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. dla całego obiektu oraz audytu energetycznego dla obiektu budynku Miejskiego Domu Kultury Bogucice Zawodzie przy ul. Marcinkowskiego 13A w Katowicachw ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Działu Zawodzie MDK Bogucice Zawodzie przy ul. Marcinkowskiego 13A”.
dla Części II zakres obejmuje wykonanie:
1. inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej oraz inwentaryzacji sieci i przyłączy zasilających ww. obiekt w media, w tym w nośniki energii,
2. ekspertyzy stanu technicznego obiektu,
3. ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż. dla całego obiektu,
4. audytu energetycznego uwzględniającego kompleksową termomodernizację budynku
Szczegółowy zakres prac określa:
1) specyfikacje techniczne
2) plany sytuacyjne
3) projektowane postanowienia umowne
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości na wykonane opracowania wynosił 60 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 80402,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71862,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71862,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xprojekt sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971857635
7.3.3) Ulica: Stacyjna 4/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71862,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68418,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68418,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xprojekt Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971857635
7.3.3) Ulica: Stacyjna 4/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68418,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Inwestycje S.A.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa ultrasonografów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeglądy roczne instalacji gazowych, usuwanie nieszczelności instalacji gazowych w zasobach KZGM w Katowicach.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i płynów infuzyjnych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Szczecińskiej 13 w Toruniu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK48 na odcinku Studzianna - Poświętne w woj. łódzkim".
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 361 - II etap - projekt- postępowanie 2
- Świadczenie usług geodezyjnych na terenie miasta Gdańska w ramach przygotowania nieruchomości do zbywania i regulacji stanów prawnych na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.