Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349920/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00363509/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa Indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz montaż OZE w budynkach świetlic gminnych oraz Gminnej Biblioteki Publicznej z terenu Gminy Mirów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27
1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486283889
1.5.8.) Numer faksu: 486283889
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwmirow.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz montaż OZE w budynkach świetlic gminnych oraz Gminnej Biblioteki Publicznej z terenu Gminy Mirów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a55566d7-2245-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009713/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Budowa indywidualnych źródeł ciepła zeroemisyjnego oraz montaż OZE w budynkach świetlic gminnych oraz Gminnej Biblioteki Publicznej z terenu Gminy Mirów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764227,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na realizacji poszczególnych instalacji fotowoltaicznych oraz instalacji pomp ciepła w zakres prac których wchodzi konieczność sporządzenia projektów wykonawczych systemów bazujących na OZE. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie) oraz zrealizować dostawy niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU).
Inwestycja zakłada dostawę i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych oraz instalacji pomp ciepła (powietrze – woda, powietrze – powietrze) w następujących obiektach:
1. Świetlica Bieszków Dolny, Bieszków Dolny 33C, 26-503 Mirów
2. Świetlica Rogów + OSP, Rogów 45, 26-503 Mirów
3. Świetlica Zbijów Duży + lokale mieszkalne, Zbijów Duży 83, 83B, 26-503 Mirów
4. Świetlica Zbijów Mały, Zbijów Mały 61A 26-503 Mirów
5. Świetlica Mirów Stary + OSP, Mirów Stary 147, 26-503 Mirów
6. Biblioteka + świetlica Mirów (tzw. Miejscowy), Mirów Stary 58, 26-503 Mirów
7. Świetlica Mirów Nowy, Mirów Nowy 52A, 26-503 Mirów
8. Świetlica Mirówek, Mirówek 22, 26-503 Mirów
Łączna sumaryczna moc systemów fotowoltaicznych w zakresie: 60,28 – 63,02 kWp.
Minimalna łączna sumaryczna moc systemów pomp ciepła: 108 kW.
Ilość instalacji pomp ciepła powietrze – powietrze : 10szt
Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym do realizacji zadania inwestycyjnego, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z kontraktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42120000-6 - Pompy i sprężarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45000000-7 - Roboty budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
44163000-0 - Rury i osprzęt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAJK Maciej Kańczugowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462696495
7.3.3) Ulica: Chemiczna
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-329
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAJK MACIEJ KAŃCZUGOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DAJK MACIEJ KAŃCZUGOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MIRÓW STARY
więcej: przetargi MIRÓW STARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.